Skor si myslim ze je to uvedomenie, ze dnesne klasicke sedany a kombiky su tak nizko pri zemi, ze su v podstate v beznom zivote nepouzitelne. Vezmite si trebars taku astru a jej predny naraznik. Navyse, unterbodeny su tak nestastne tvarovane, ze ich poskodenie je fatalne /co je asi zamer/. Samozrejme ze to ludia nechu. Aby som sa triasol od strachu kedy to rozflaknem na retarderi, pripadne vyjazdenej kolaji /alebo staci aj suter na ceste - darmo ho necham prejst medzi kolesami stredom auta ked mi to odmasakruje olejovu vanu, u niektorych hypermodernych zazrakov navyse *ekologicky* z poctiveho bakelitu/, dakujem, nechcem, nechajte si to pre letiskovu sluzbu. Nezanedbatelnym minusom je dalej, ze do auta, v ktorom mate prdel tesne nad zemou, sa akosi zle nasada a na vyjazd na chatu mozete zabudnut. Pridana ochrana nizsich partii /a ked sa vec spravi poriadne, tak aj kryt pod motorom/ ma takisto svoje plus. Co okrem ineho vysvetluje aj oblubu jednoduchych zvysenych dvojkoliek : usetrene kila za 4x4 pocas 364 dni z 365 v roku v spojeni so spomenutymi vyhodami je presne to, co prakticky zamerany jedinec potrebuje. U mna detto: zasterky, dve cisla hore, balony, plechova vana pod motorom /ma to aj tu vyhodu ze sa tak nezas.rie/. Plna spokojnost.
Nové C vypadá fakt dobře. Konečně člověk nečeká za volantem jedině dědulu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.