Mercedes-Benz zřejmě pracuje na třídách C a E v karoserii „Allroad“

Obliba všemožných SUV a crossoverů roste a zákazníci mají rádi i různé oplastované verze běžných modelů. Módy se zřejmě chytí i Mercedes-Benz, který nyní zvažuje možnost, že by oplastoval třídy C a E a trochu jim přizvednul podvozek.

Vznikla by tak řada konkurentů Volkswagenu Passat Alltrack, Audi A4 Allroad a samozřejmě i Audi A6 Allroad v případě třídy E. O možnostech přizvednutých kombi s offroadovým vzhledem mluvili zástupci značky Mercedes-Benz během prezentace nového modelu GLC v Rakousku.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Mercedes-Benz

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Mercedes si totiž uvědomuje, že popularita klasických kombi a sedanů klesá, takže trocha osvěžení modelové řady a designu by pár zákazníků udržela a možná přitáhla i nějaké nové.

Navíc vývoj oplastovaných „allroadů“ neudělá do rozpočtu takovu díru jako úplně nový model. Teoreticky stačí připravit pár detailů na karoserii a odladit nastavení podvozku. Pohon 4Matic by byl u takových aut určitě standardem. Pokud by Mercedes s poloterénními kombi přišel, dříve než na konci roku 2016 je neuvidíme.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků