Mercedes-Benz: základní verze C220 CDI 4MATIC a „Edition C“

Automobilka Mercedes-Benz rozšiřuje paletu verzí své řady C-Class o novou limitovanou sérii a nejlevnější provedení s pohonem všech kol.

Aktuální generace řady Mercedes-Benz C-Class již pomalu dosluhuje a čeká na svého následníka, takže je třeba připomínat její přednosti. Nová „čtyřkolka“ nese označení Mercedes-Benz C 220 CDI 4MATIC a v rámci aktuální generace řady Mercedes-Benz bude nejlevnějším „céčkem“ s pohonem všech kol. K mání bude v karosářských verzích sedan a kombi a o její pohon se postará stejný motor jako v případě standardní verze C 220 CDI. Půjde tedy o vznětový řadový čtyřválec s objemem 2,1 l, výkonem 170 koní (125 kW) a točivým momentem 400 Nm.

Testy | Mercedes-Benz

Test: Mercedes-Benz C 250 CDI Coupé - za 7,0 l

Podrobnosti k jízdním výkonům, spotřebě ani ceně zatím nemáme. Připomeňme tedy alespoň, že ve verzi sedan stávající „zadokolka“ C 220 CDI u nás stojí 906 290 Kč a nejlevnější „čtyřkolkou“ je C 250 CDI 4MATIC s cenou 1 102 310 Kč, takže lze předpokládat, že novinka se s cenou vklíní někam mezi ně. Druhou novinkou řady C-Class, jež se v současném provedení prodává od konce roku 2010, je série Edition C.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Paket Edition C bude k mání pro vozy Mercedes-Benz C-Class s karoseriemi sedan, kombi a kupé

Paket Edition C je k mání pro karosářské verze sedan, kombi a kupé a vyznačuje se pozměněným designem a rozšířenou výbavou. Na první pohled si na těchto vozech všimneme nové, výraznější masky chladiče, zatmavených předních světlometů, chromovaných koncovek výfuků a emblémů Edition C. Těšit se můžete také na vybrané prvky paketu AMG s upravenými nárazníky a prahovými obklady.

Mercedes-Benz

Mercedes C 2011: vítej, velký facelifte

Na palubě vozů ze série Edition C najdeme třeba sportovní sedadla čalouněná v černé umělé kůži Artico/Dinamica z verze C 63 AMG a zatmavené hliníkové dekorační obklady. V závislosti na konkrétním trhu je výbava obohacena také o multifunkční barevný displej v přístrojovém štítě nebo tříramenný sportovní volant, který je stejně jako další detaily interiéru potažen kůží Nappa se zvýrazněným stehováním. V Německu se bude za paket Edition C připlácet v přepočtu od 26 do 46 tis. Kč v závislosti na volbě výchozího modelu.

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků