Mercedes-Benz Xtend: vagón na silnici od karosárny Binz

Pokud žádný ze současných kombíků neplní vaše nároky na přepravní kapacitu, nevěšte hlavu. Karosárna Binz představila model Mercedes-Benz Xtend, který se právě nyní dostal do malosériové výroby.

Jak je z připojených snímků patrné, jde o radikálně prodloužený vůz na bázi stávající generace kombíku řady E. Vložením dílu dlouhého 861 mm mezi zadní boční dveře a zadní nápravu vzniklo extrémní kombi, jež v základním uspořádání svého interiéru pojme plných 2 620 litrů nákladu, což je více než u řady plnohodnotných dodávek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pohotovostní hmotnost dosahuje dvou tun, přesto díly podvozku i nabídka pohonných jednotek kopíruje standardní škálu Mercedes-Benz. Společnost Binz se na prodloužené vozy specializuje a v její nabídce najdeme také řadu limuzín. A právě její nový kombík Xtend se může stát základem pro řadu aplikací, řadu z vás možná mezi prvními napadne varianta pohřebního vozu pro rozmazlené hvězdy basketbalové NBA...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz Xtend o Binzu
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků