Mercedes-Benz W124 (1984): zlatý věk stuttgartské střední řady

66 komentářů

st
5. května • 9:27

Dobrý den, chtěl bych se zeptat odkud autor čerpal informace ohledně výroby Mercedesů v Polsku. Předem děkuji za odpověď.
Každopádně dle mého soudu se jedná o fenomenální vůz, kterému kvalitu, spolehlivost a hlavně km proběhy dnešní vozy mohou jen závidět.

Lukas
18. prosince • 0:13

Duchoň, Duchoň..... nez zacnu psat o necem o cem vim jen pulku, tak aspon dostuduju zbytek.Napriklad do W124-ky se montoval tez 5st.automat a sic do modelu E280 a E320.Chybi zminka o 500e a E500, dale neuvadite ani dieselove motory se 4ventilovou technikou, coz u E300D znamenalo 100kW a nejsilnejsi atmosfericky diesel v histori ktery byl montovan do osobniho auta.Dale bych poipravil zminku o klimatizaci.
K dispozici byly dva druhy -manualni ac s funkci automatickeho udrzovani teploty( da se rici to same co ve fabii I), a automatickou, ktera ovsem nemela regilaci teploty pro pravou a levou stranu vozu.A dale by se dalo jiste pokracovat....

Rodin
19. prosince • 18:19

Lukas Lukas, prestan ze sebe delat osla, co neumi cist, ani se slusne chovat. Pozadej radeji nekoho trpeliveho, aby ti vysvetlil titulek clanku a precetl druhy odstavec druhe kapitoly...

Lukas
20. prosince • 12:49

Prosim?
Na co reagujete? Prosim o citaci z clanku!

Rodin
21. prosince • 0:21

Aha, chapu, nikoho gramotneho jste ve svem okoli nenasel. Citovat vam presto nic nebudu, snad kazdy z clanku pochopil, ze jde o prezentaci W124 v podobe, v jake vstoupila do vyroby.

Kyle
17. prosince • 11:51

Vzkaz do Stuttgartu: " Obnovte výrobu W124 E 500 ! " Bez úprav, klidně s tím z dnešního hlediska "málokvaltem". Rozbiju prasátko.....

Petr
16. prosince • 0:10

PŘÍSTROJOVÁ DESKA OCTAVIA, RAPID
jak na MB koukám, tak mi to svou jednoduchostí připomíná přístorjovky uvedených škodovek, ta jednoduchost a čistota je geniální, stačilo by vyměnit talčítkové ovladače za senozrické, dát výsouvnou obrazovku a byla by z toho přístorjovka pro moderní auto, tedy ještě by to chtělo odstranit ten klitoris na zrcátka, ten mě svou nevzhledností vždy fascinoval škoda že článek je tak krátký a není tam toho více, halvně E 500 její výroba a vyladnění V8 u Porsche

goob
15. prosince • 23:23

Já mám w124 z roku 86, ve stříbrné, jako je na jednom z obrázků. Je to dokonce verze s karburátorem. V perfektním technickém stavu, na technické jen pár věcí, které jsou v prvním sloupci A :-) Možná ho napřesrok prodám a koupím si něco novějšího, což bude těžké loučení :-(

Kyle
17. prosince • 11:52

Prodat? Není to nerozumné?

Petr
15. prosince • 20:57

Nevíte někdo kolik automobilka vyrobila kusů s odkazem na důvěryhodný zdroj?

K1
15. prosince • 19:34

Jako fanda hvězdy samozřejmě souhlasím a W124 E500 je zatím jen sen.
Ale je třeba říci, že se to s dnešními vozi nedá srovnávat - málo elektroniky = málo poruch a
dnes hodně elektroniky více poruch, ale to už dnes také úplně neplatí a modely W212 bych osobně řekl jsou docela vychyné .

Kyle
17. prosince • 11:54

Hlavní potíž je v tom, že sehnat ho dnes v třeba ne 100%, ale zaručeném stavu, to je velký, velký, velký problém.....

K1
15. prosince • 19:34

Jako fanda hvězdy samozřejmě souhlasím a W124 E500 je zatím jen sen.
Ale je třeba říci, že se to s dnešními vozi nedá srovnávat - málo elektroniky = málo poruch a
dnes hodně elektroniky více poruch, ale to už dnes také úplně neplatí a modely W212 bych osobně řekl jsou docela vychyné .

JirkaK
15. prosince • 18:02

Dokonalá technika, dokonalý design, absolutní spolehlivost. Takhle vypadá AUTO. Mercedes - Benz řady W 124 byl podle mého názoru absolutním vrcholem automobilové techniky, který už nebude nikdy ničím překonán. Děkuji za článek, konečně něco, na co se dá dívat.

Petr
15. prosince • 16:12

Jo, tohle auta s 2,5D mototrem zvládne bez problému najet 1300000km.Přestavba W124:
http://www.mercedes-classic.cz/phorum/viewtopic.php...
http://premekdulik.rajce.idnes.cz/Reinkarnace_MB_W-124/...

Lipo
15. prosince • 14:16

Ja nie som fanda mercedesu, ALE toto je Auto kazdym svojim centimetrom.
V podstate je to krasna symbioza dizajnu a techniky, a dufam ze takych vytvorov nas caka v buducnosti viac.

Jozef Kostelansky
15. prosince • 11:27

Na dĺžke tohto auta vidieť, ako autá odvtedy o "jedno číslo" narástli. Toto éčko malo presné rozmery vyššej strednej - štyri a tri štvrte metra - 4,75 m. Stredná trieda mala vtedy 4,5 metra. nižšia stredná 4,0 až 4,30 m (podľa typu karosérie - hatchback, kombi), a malé autá typu Polo a Corsa okolo 3,75 m.
Potom prišla škodovka s Octaviou, Fabiou a Superbom a triedy sa o jedno číslo zväčšili. Paradoxne sú tak porovnateľne veľké autá absolútne aj relatívne lacnejšie ako pred 20 rokmi.

JirkaK
15. prosince • 18:16

Bohužel jediné co narostlo je celková délka a hmotnost. Rozvor náprav a prostor v kabině odpovídající autům o třídu menším zůstal. Přibylo extrémně tvrdé pérování a tlumení + pomoc stabilizačních asistentů, aby se takové auto na přetíženém podvozku s velkými převisy vůbec nějak udrželo na silnici. Není náhodou, že taková dvacetiletá W 124 má lepší jízdní vlastnosti než nový dvojkový Superb i se všemi elektronickými parádičkami......

Petr
15. prosince • 13:03

přesně jak píšete, je to trend snad jen pár automobilek šlo proti tomu, tuším snad u Volva se moc rozměry neměnily, ale je to odahad, nekontroloval jsem to, nedávno testovali A3 a psali, že má rozměry A4 před 20 lety

Antiautomat
15. prosince • 10:58

Vynikajuce auto. To , co predviedli potom, je jedna velka hanba.

Karel  Antonín
15. prosince • 13:39

Supr auto. W124 a W140 byli poslední pořádné bytelné Mercedesy. Potom postupné snižování kvality až do běžného spotřebáku.
Kromě těch zmińovaných motorů byli ještě 3,2 , 3,4 , 3,6 , 4,2 , 5,0 ( tu měl Charouz) 6,0 (AMG)Nejčastěji vyditelný Méďa na Ukrajině je upřednostňován pro svoji bytelnost

Petr
15. prosince • 21:06

proč myslíte, že je důležité jaké auto měl tunelář a zloděj Charouz a který, vy se snad s ním znáte, víte kde v Praze bydlí nebo proč machrujete

Tom
25. června • 23:13

Je to důležité proto, že tento člověk, který si mohl dovolit každý měsíc nové auto, u tohoto modelu zůstal a jezdil s ním řadu let. Něco si nejdřív pozjišťujte a pak pište.

Karel  Antonín
15. prosince • 21:20

Protože zrovna ten model co měl on byl vyroben jen v omezené sérii http://www.mercedesclub.cz/clanek/mercedes-benz-w124... ...

Petr
15. prosince • 21:35

chcete psát o legendární E 500, tak napište něco zajímavého nad rámec článku, ale co je zajímavého na tom, že ji měl zloděj a tunelář, mimo to, že tu machrujete, tak to opravdu nechápu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel  Antonín
15. prosince • 21:51

Zajímavé je na tom to že to je především úspěšný automobilový závodník a manager http://cs.wikipedia.org/wiki/Anton%C3%ADn_Charouz...
http://www.antonin-charouz.cz/index.php...
Je ,ale i zajívé to že tady takové auto vůbec bylo pokud máte odkazy na další majitele ať již 4,2 nebo5,0 nebo 6,0 (AMG) sem s nimi.
U těchto zajímavých kousků je totiž zajímavé i to kdo je vlastnil.

Pavel
26. ledna • 1:23

Jedna E500 existuje v Rimavskej Sobote (Slovensko) je celkom pekna, poslednu dobu uz nejazdena.

Petr
15. prosince • 22:24

PS: četl jsem vůbec ten jediný veřejný zdroj co jste sem dal, jako tak často do vás z Wiki, tam to moc na úspěšného manažera nevypadá, ale na pořádného tuneláře, ten druhý odkaz na stránky Charouze, kde píše o sobě snad není potřeba komentovat

Karel  Antonín
15. prosince • 22:33

No nevím mě toto jako úspěch připadá.
41 mistrovských titulů
mistr Evropy v závodech automobilů do vrchu sk. B (1985)
mistr Evropy v závodech automobilů do vrchu sk. N (1992)
mistr FIA - Zóna Střední Evropa v závodech automobilů na okruzích (2005)
8x mistr Československa v závodech do vrchu
7x mistr Československa v závodech automobilů na okruzích
16x mistr České republiky v závodech automobilů na okruzích
vítěz závodu Pikes Peak v kategorii High Performance Showroom Stock (1994)
vítěz závodu mistrovství světa cestovních vozů na okruzích (1987)
mistr Rakouska v závodech do vrchu (1992)
mistr ČSR v automobilových soutěžích (1976)
zakladatel agentury BPA sport marketing
manažer závodních jezdců Tomáše Engeho, Jarka Janiše, Erika Janiše, Jana Charouze a Stefana Mückeho
zakladatel závodu Ford Fiesta Cup v ČR
pořadatelství závodu Euro F3000, DTM a A1GP v ČR
5x vítězem ankety Zlatý volant
cena Fair play od mezinárodního olympijského výboruA je zajímavé že i jeho syn pokračuje v automobilovém závodění a byl i jezdec F1Tak mi řekněte kolika dalším Čechům se toto povedlo?

Petr
15. prosince • 22:58

přestaňte diskusi zasírat prezentací Charouze

Karel  Antonín
15. prosince • 23:03

Netahejte sem věci co patří na jiné weby toto je web o autech.

Petr
15. prosince • 23:14

Uklidněte se pane Macháčku z Ukrajiny, vy jste začal o Charouzovi a vy sem kopírujete obsahy stránek, na které jste již odkazoval.
Opakovaně vás žádám, přestaňte dělat prezentaci Charouzovi a zasírat s ním diskusi a kopírovat dokonce obsahy stránek.
Dokážete mou žádost pochopit?

Richard K
16. prosince • 11:38

Sledovat vasi "diskuzi" mi o dost zlepsilo pondeli. Obema vam dekuji a dovolim se na okamzik pripojit.
Ta W124 E500 je opravdu hodne zajimava. Skladala se napriklad rucne v Porsche, ktere se samozrejme i podilelo na jejim vyvoji. Vic se da najit na webu, je zbytecne sem psat vic. Predpokladam, ze vyjimecnost toho modelu byla i duvodem proc se zde objevila zminka i jednom z jeho znamejsich majitelu v CR. Nicmene auta jsou to, co nas snad zajima, a duvod vseobecne znamosti jejich majitelu (herec, zpevak, prekupnik, zlodej, prazsky taxikar atd...) jsou prece az na tretim az ctvrtem miste, ne? Pokud se mi bude libit napriklad Lexus LFA, udela to ze me vyprazdnenou blondynu jen proto, ze jednim jezdila i Paris Hilton? Obecna pravda je nicmene takova, ze kladni hrdinove, pripadne slusne se zivici celebrity jezdi naprosto nudnymi auty. Viz. Prius Benna Afflecka, Nissan Leaf Jerryho Springera (Pro cechomily VW Passat Ivety Bartosove, MB C Lucie Bile :-D ) Nas vsechny spise zajimaji vyjimecna auta, ktera, jak uz to tak chodi, jsou dost casto predmetem zajmu lidi, kteri jsou vnimani velmi kontroverzne. Vase diskuze je tedy jen logickym a ocekavatelnym dusledkem, proto jste ji nemel p. Petre snad ani prilis rozvadet.
K W124. Uzasna zalezitost, letos v lete jsem malem podlehl a temer ji vymenil za svuj C5 Break a bylo by mi uplne jedno, ze bych byl za vekslaka nebo taxikare B-]. Nekolikrat jsem se tim autem v minulosti vezl, a vzpominam na to mnohem casteji nez na cokoliv moderniho, cim jsem v posledni dobe jel. Ten pocit z obrovskym volantem v rukou a hvezdou na konci kapoty je neopakovatelnej. Je uzasny, jak solidne je to auto postaveny, a jak dlouho vydrzi na silnici pokud se mu vyhne rez. A to uz pritom W124 plati za ten mene kvalitni model, mezi znalci znacky!! Z te zminovane E500 se pomalu stava zajimava investice, jeji ceny mezirocne poskocily o cca 10-15% (sedan). Optimalni bych pro fanouska definoval jako E250, propadne 300D. Variantu s pohonem 4 kol bych asi dlouho zvazoval, diky jeji komplikovanosti (jedna z hnacih hrideli predni napravy prochazi olejovou vanou a pruziny predni napravy jsou atyp).http://www.mercedesclass.net/wp-content/uploads/2011/1... ... Po W108\9 a R107 muj nejoblibenejsi Mercedes.

Radek
16. prosince • 12:03

Ano 4Matic je komplikovaný, ale zase na druhou stranu je plně mechanický systém. Dovolím si říct, že poslední kvalitní 4x4 od mercedesu (v limuzínách). Jinak z W124 by dle mého měl fanoušek mít právě 4x4 nebo V8 (500).

Richard K
16. prosince • 12:54

Skalni fanousek by mel o jednom z nich bezpochyby aspon porad premyslet. Souhlas. Znam nekolik takovych, kteri ale z obav pred cenou pripadneho servisu tim autem moc nejezdi, coz je hrozna skoda. Diky tomu jsem dosel k nejake vlastni optimalni variante, co z je ta mnou zminena. O E500 ale intenzivne snim, a to nejsem ani skalni ;-) Krasna predstava.

Radek
16. prosince • 21:14

Jen v čr je docela problém najit kvalitni e500 a jeste vetsi provlem je najit kvalitniho mechanika, kdyz clovek to cemu se rika manualne nezrucny a nemuze si vse udelat sam...

Karel  Antonín
15. prosince • 23:29

Polibte si.
Moje zmínka o tom že Mercedes W124vlastnil Chraouz byla velmi krátká vy jste začal nadávat.
a psal proč machruju.
Vaše názory mi jsou u zadní části těla. Jen nemá rád když nula jako vy nadává někomu kdo v životě něco dokázal.Chápu že je to styl Vaší diskuse nadávat dalším lidem, nejlépe ještě sklouznout do politiky, vyhledat inkriminující foto, vymyslet nějaké hnusy a podobně.
Jak jsem již řekl v jiné diskusi založte si politickou stranu a můžete tam přednášet ty vaše .... třeba tím získáte volební preference, ale netahejte to sem.

Petr
15. prosince • 23:35

Pane Macháčku pokud jste velmi obézní s malými rameny a vodnatou hlavou, tak nedávejte odkazy na své stránky do každého příspěvku. Přijměte se takový jaký jste nebo zhubněte a nevylejvejte si zlost na mně. A prosím, již se věnujte tématu, kterým je W 124!

Karel  Antonín
15. prosince • 23:42

Polibte si. Srab jako vy mě opravdu nemůže urazit.

Petr
15. prosince • 23:48

Pane Macháčku nedovolil bych jsem si vás urážet. Jen vám vysvětluji, že na vás nehledám nějaká inkriminující fota co vás mají urážet (z čeho jste mne obvinil). Jsou to fota z vašich vlastních odkazů.

Karel  Antonín
16. prosince • 0:02

Jo a od kdy jsou zde odkazy na VK - vkontakte?
Je tu odkaz pouze na můj blog, Facebook, Linkedin, mail, ale je mi opravdu jedno co vyhrabete.
Jen mě zaráží že když jste hledal tak důkladně tak jste nenašel fota s auty třeba s w124, ale ono Vás asi zajímalo něco jiného než auta že.

Petr
16. prosince • 0:17

prosím, můžete již přestat zasírat diskusi, to už s vám v tédo diskusi pokračovat nehodlám, věnujte se W 124, na Ukrajině jich jistě jezdí dost, tak pojďme diskutovat o tom co v nich odchází, co je naopak nezničitelné, to je asi to co může lidi zajímat a ne vaše prezentace na webu

Karel  Antonín
16. prosince • 0:32

Tak zasírat agresivně jste začal vy, ale máte pravdu poďme raději diskutovat o W124.
Tak na 3,2 mě odešel automat tak jsme tam daly z masařky. Trochu problém s korozí, ale nic co by nešlo spravit na to jak je auto staré.
A jak jste na tom vy. Co jste měl zaproblémy co se Vám na ní líbilo.

Petr
16. prosince • 1:08

To je zajímavé a v kolika se vám automat vysypal a kde to rezne nejčastěji?
Bohužel já zkušenosti s životností nemám, protože otec vlastnil zastoupení a auta se nestačila moc pokazit, vesměs jsme neměli model více jak dva roky.
Ještě by jsem si vážil vašich zkušeností s W 210. Je okolo toho hodně mýtů. Ale snad faceliftované provedení už nemělo ani problémy s korozí a elektornika se jim také dařila zvládat (tvrdí se to, zajímalo by mně, do jaké míry je to pravda). Myslíte, že W210 vystřídá u vás W124 nebo opravdu to auto je tak špatné, že nevydrží.

Karel  Antonín
16. prosince • 2:12

Jak jsem Vám již psal minule já kupuji i starší auta mě to zkrátka baví opravovat, uravovat, zkrátka si s tím hrát.
To je případ i té W124 v 3,2 protože jich tady moc nejezdilo tak sem jí koupil, zvýšili jsme výkon přes 200Kw a plno dalších úprav.
Vzhledem k tomu že to bylo auta z 1994 a já ho kupoval někdy cca před pěti lety tak měl hodně najeto.
Pokud jde o korozi nebyl bych objektivní protože to moje už bylo vařené. U mě trochu lemy jinak až na pár maličkostí celkem Ok, ale u kamaráda co má 300D a taxikaří trochu horší tam jsme vařily pěkný kus podlahy kolem pedálů i u spolujezce, části předních blatníků u druhého kamaráda co má kombajna zase zadní pravý bok je pěkně shnilý to je ta co je na foto takže na něj přijde řada.
No a stou W210 jsou tragičtější zkušenosti hlavně co se týče koroze, a elektriku nebudu ani zmiňovat.

Petr
16. prosince • 21:01

tak ty opravy nabo úpravy nafoťte popište, a budete mít zajímavý odkaz

Petr
15. prosince • 22:01

Opravdu je pro vás zajímavé kdo vlastní trochu zajímavé auto? No dobře, neberu vám to, ale já opravdu nepotřebuji znát kdo co vlastní a dvojnásob co vlastní tací gauneři jako jsou Charouzové. Když si zadáte tunelování Antoních Charouz nebo privatizace Antonín Charouz, tak toho najdete jistě dost.

Karel  Antonín
15. prosince • 22:23

Ano je to pro mne zajímavé zvláště když se jedná o známého automobilového závodníka, ale zajímají mne i další majitelé automobilových ,,chuťovek"

Petr
15. prosince • 22:27

Není to trochu obdivovatelský komplex?

Karel  Antonín
15. prosince • 22:29

Proč obdivovatelský komplex úspěšný závodník je úspěšný závodník to mu nikdo neveme.
Jeho podnikání mě abslutně nezajímá a ani sem nepatří to patří na novinky.cz nebo aktualně.cz

Petr
15. prosince • 23:20

Uklidněte se pane Macháčku z Ukrajiny, vy jste začal o Charouzovi ne jako o závodníkovi, ale o majiteli MB W 124. Nikdo Charouzovi úspěchy nezpochybňuje, tak prosím, přestaňte dělat prezentaci Charouzovi a zasírat s ním diskusi a kopírovat dokonce obsahy stránek.
Dokážete mou žádost pochopit?

Karel  Antonín
15. prosince • 23:30

Polibte si.
Moje zmínka o tom že Mercedes W124vlastnil Chraouz byla velmi krátká vy jste začal nadávat.
a psal proč machruju.
Vaše názory mi jsou u zadní části těla. Jen nemá rád když nula jako vy nadává někomu kdo v životě něco dokázal.
Chápu že je to styl Vaší diskuse nadávat dalším lidem, nejlépe ještě sklouznout do politiky, vyhledat inkriminující foto, vymyslet nějaké hnusy a podobně.
Jak jsem již řekl v jiné diskusi založte si politickou stranu a můžete tam přednášet ty vaše .... třeba tím získáte volební preference, ale netahejte to sem.

Petr
15. prosince • 23:35

Pane Macháčku pokud jste velmi obézní s malými rameny a vodnatou hlavou, tak nedávejte odkazy na své stránky do každého příspěvku. Přijměte se takový jaký jste nebo zhubněte a nevylejvejte si zlost na mně. A prosím, již se věnujte tématu, kterým je W 124!

Mino
16. prosince • 0:00

Petře, kdybyste se Vy nezačal navážet do Charouze, byla by tu o něm jen jedna jediná zmínka, o 20 příspěvků na jeho téma v diskuzi méně a probírala by se tu jen W124 a ne Charouz. Nerozumím tomu, proč když ho v diskuzi tak moc nechcete, proč jste ho právě Vy do té diskuze tak násilně zatáhnul (tzn. tak nenávistně na jeho zmínku reagoval) a nediskutoval jen na téma W124, o což Vám jen údajně šlo.

Petr
16. prosince • 0:14

Nerozumím proč musel být Charouz zmiňován, vždyť stačilo odpovědět a věnovat se W 124? Nevím proč sem pan Macháček kopíroval obsahy webových stránek a začal mi nadávat.

Karel  Antonín
15. prosince • 23:42

Polibte si. Srab jako vy mě opravdu nemůže urazit.

Petr
15. prosince • 23:47

Pane Macháčku nedovolil bych jsem si vás urážet. Jen vám vysvětluji, že na vás nehledám nějaká inkriminující fota co vás mají urážet (z čeho jste mne obvinil). Jsou to fota z vašich vlastních odkazů.

Petr
15. prosince • 14:06

to je dost rozšířený obecný názor, ale položte si otázku, které automobilce se bezchybně podařilo přejít do elektronické éry, žádné, ano W 124 byla asi spolehlivější W 210, ale u W 211 se Mercedes vrátil na výsluní, ono opravdu moc nejde srovnávat dnešní auta s těmi před 25 lety, nedávno dělali nárazový test nějakého miniauta a Volva z poloviny 90', které bylo vzorem bezpečnosti a tipněte si jak to dopadlo, násbně propadlo Volvo, pokud bych si měl pro rodinu vybrat mezi mou milovanou W 124 a pro mne neoblíbeným autem např. Škoda Octávia, tak bych bral Octávii a to vzhledem k bezpečnosti

Martab
16. prosince • 17:07

No ono to ani s tou bezpečností není až tak uplně pravda, nejspíše se odkazujete na na tento crash test https://www.youtube.com/watch... kde Volvo 940 dopadlo opravdu o hodně hůře, než Renault. Ale byl proveden i crash test s Toyotou Yaris, kde už to nebylo tak jednoznačné. Konkrétně https://www.youtube.com/watch... (kdyby měl někdo zájem, mohu dodat i odkaz na podrobné výsledky) a Volvo sice hůře ochránilo nohy, ale zase oblast hrudníku na tom byla lépe. Osobně si myslím, že to nejsou až tak špatné výsledky na auto z roku 1996 (konstrukčně ještě starší). Ale cosi budem nalhávat, nejbezpečnější je auto tehdy, když se s ním nebourá :D

Petr
16. prosince • 19:03

detailní výsledky by byly dobré, díky

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martab
16. prosince • 20:09

Tady jsou "barevní panáčci"
http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/0E/6... ...
Videa z crash testu http://www.folksam.se/testergodarad/krockfilmer... ... , pro ty kdo umí švédsky je tam i komentář :D
A zde je k tomu zpráva http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/0E/6... ...

Petr
15. prosince • 12:59

napsal majitel síťovky

Antiautomat
15. prosince • 18:35

...prispevok plne odpovedajuci Vasej urovne debility. No a co sa tyka toho ostatneho, staci sa pozriet na W210 - po dizajnovej aj technickej stranke jeden velky prepadak, nie nadarmo z ciest zmizli priam zavratnym tempom. V generacii W211 sa tie najvacsie prusery ako-tak davali dokopy ale stale je pravdou ze sa jedna o dva najnepodarenejsie modely. Maju co dohanat, M-B ma byt proste solidne postavene a robustne auto, nesmiete mat pocit ze sadate do Scorpia (ano presne toho, ktory znamenal podobnu katastrofu)....Som zvedavy jako to dopadne tentokrat, snad im uz konecne doslo to, ze dobre auta sa s excelom a kalkulackou stavat nedaju. A teraz este si vyklikajte tie minusky nech Vam je fajn :-D

Petr
15. prosince • 19:54

nevím, snad domělá neúspěšnost W 210 se může zdát díky tomu, že u tohoto modelu MB zkrátil životní cyklus na 7 let, který se zhruba dodržuje s ostatními zástupci velké trojky dodnes (Audi A6 C4 1994–1997 nebo Audi A6 C5 1997–2005 nebo BMW 5 E39 1995–2004 nebo E60/E61 2003–2010),
W 210 se žádným propadákem nestal, přines hodne změn, včetně auta plného elektroniky a to mělo v počátcích svá negativa, automobilů se vyrobilo 1.653.437 to je více jak např. BMW 5 E39,
zda zajímavý článek: http://www.autoweb.cz/mercedes-benz-tridy-e-w210/...

Petr
15. prosince • 19:15

o úrovni diskutéra je dostatečně vypovídající nadávání někomu kdo žádný vulgarismus nepoužil

jandaxx
15. prosince • 9:36

W124 je vyšší střední třída. Konkuruje BMW 5, Audi A6 (původně Audi 100) atd.

Doporučujeme

Články odjinud