Mercedes-Benz Vito nabídne pohon předních, zadních i všech čtyř kol

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz Vito nové generace
  2. Fotogalerie

Mercedes představil novou generaci modelu Vito. Ta podle očekávání nemá designově příliš daleko k třídě V, nabízet se ale bude ve více verzích. Automobilka slibuje tři délky, dva rozvory a hned tři verze pohonu. Nové Vito se bude nabízet jak coby předokolka, tak také s pohonem zadních a všech čtyř kol. Do prodeje dorazí letos na podzim.

Mercedes-Benz | Užitková auta | Premiéry | Cestování

Mercedes-Benz V Marco Polo: Německá novinka ve volnočasovém provedení

Mercedes-Benz Vito nové generace si budou moci zájemci pořídit ve třech délkách: 4895 mm, 5140 mm a 5370 mm. Ve všech případech platí, že je novinka delší než starší verze.

Rodina modelů Vito zahrnuje klasickou dodávku, verzi Crew a Tourer. Automobilka nabídne dvě možnosti odpružení. Tourer dostane standardně komfortní podvozek, u zbylých variant bude možné měkčí podvozek, se kterým se na druhou stranu pojí nižší užitková hmotnost, dodat na přání zákazníka. Nejschopnější provedení zvládnou odvézt až 1369 kg.

Video | Design | Technika | Mercedes-Benz | Premiéry | Ženeva 2014

Nový Mercedes-Benz třídy V chce být „Mercedes mezi MPV“

Nejlevnější a také nejlehčí Vito s pohonem přední nápravy dostane naftový čtyřválec o objemu 1,6 l. Základní verze 109 CDI disponuje výkonem 65 kW (88 k), silnější alternativa 111 CDI má 84 kW (144 k). Pro varianty s pohonem zadní nápravy a pro 4x4 bude k dispozici čtyřválec o objemu 2,15 l. V nabídce najdeme tři provedení: Vito 114 CDI (100 kW, 136 k), Vito 116 CDI (120 kW, 163 k) a Vito 119 BlueTEC (140 kW, 190 k).

Standardem je šestistupňová manuální převodovka. K verzím 114 CDI a 116 CDI bude možné dokoupit sedmistupňový automat. Vrcholné provedení 119 BlueTEC je s automatickou převodovkou spojené vždy, stejně (jak je tomu u Mercedesu zvykem) jako verze osazené pohonem 4x4.

Design | Mercedes-Benz | Off-roady

Chystáte dovolenou v přírodě a máte rádi luxus? Pak potřebujete tohle!

Nové Vito nabídne taktéž celou řadu elektronických pomocníků. Jako příklad můžeme uvést sledování únavy řidiče, Corsswind Assist, hlídání mrtvého úhlu, Lane Keeping Assist, Active Parking Assist a tak dále.

Jako první se dočkají zájemci v Německu, kde se novinka začne prodávat v říjnu. Další trhy budou následovat. Německá „cena od“ za základní dodávku 109 CDI začíná na 17 990 euro.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz Vito nové generace
  2. Fotogalerie
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků