Mercedes-Benz Vito nabídne pohon předních, zadních i všech čtyř kol

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz Vito nové generace
  2. Fotogalerie

Mercedes představil novou generaci modelu Vito. Ta podle očekávání nemá designově příliš daleko k třídě V, nabízet se ale bude ve více verzích. Automobilka slibuje tři délky, dva rozvory a hned tři verze pohonu. Nové Vito se bude nabízet jak coby předokolka, tak také s pohonem zadních a všech čtyř kol. Do prodeje dorazí letos na podzim.

Cestování | Premiéry | Užitková auta | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz V Marco Polo: Německá novinka ve volnočasovém provedení

Mercedes-Benz Vito nové generace si budou moci zájemci pořídit ve třech délkách: 4895 mm, 5140 mm a 5370 mm. Ve všech případech platí, že je novinka delší než starší verze.

Rodina modelů Vito zahrnuje klasickou dodávku, verzi Crew a Tourer. Automobilka nabídne dvě možnosti odpružení. Tourer dostane standardně komfortní podvozek, u zbylých variant bude možné měkčí podvozek, se kterým se na druhou stranu pojí nižší užitková hmotnost, dodat na přání zákazníka. Nejschopnější provedení zvládnou odvézt až 1369 kg.

Video | Technika | Premiéry | Mercedes-Benz | Design | Ženeva 2014

Nový Mercedes-Benz třídy V chce být „Mercedes mezi MPV“

Nejlevnější a také nejlehčí Vito s pohonem přední nápravy dostane naftový čtyřválec o objemu 1,6 l. Základní verze 109 CDI disponuje výkonem 65 kW (88 k), silnější alternativa 111 CDI má 84 kW (144 k). Pro varianty s pohonem zadní nápravy a pro 4x4 bude k dispozici čtyřválec o objemu 2,15 l. V nabídce najdeme tři provedení: Vito 114 CDI (100 kW, 136 k), Vito 116 CDI (120 kW, 163 k) a Vito 119 BlueTEC (140 kW, 190 k).

Standardem je šestistupňová manuální převodovka. K verzím 114 CDI a 116 CDI bude možné dokoupit sedmistupňový automat. Vrcholné provedení 119 BlueTEC je s automatickou převodovkou spojené vždy, stejně (jak je tomu u Mercedesu zvykem) jako verze osazené pohonem 4x4.

Off-roady | Mercedes-Benz | Design

Chystáte dovolenou v přírodě a máte rádi luxus? Pak potřebujete tohle!

Nové Vito nabídne taktéž celou řadu elektronických pomocníků. Jako příklad můžeme uvést sledování únavy řidiče, Corsswind Assist, hlídání mrtvého úhlu, Lane Keeping Assist, Active Parking Assist a tak dále.

Jako první se dočkají zájemci v Německu, kde se novinka začne prodávat v říjnu. Další trhy budou následovat. Německá „cena od“ za základní dodávku 109 CDI začíná na 17 990 euro.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz Vito nové generace
  2. Fotogalerie
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 5 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků