Mercedes-Benz v Paříži: nové C 63 AMG, AMG GT a také facelift B

Všechny novinky Mercedesu se představily už s předstihem, tak si je teď pojďme prohlédnout naživo a připomeňme si ty nejdůležitější údaje. Na rozdíl od jiných automobilek nepřistupuje Mercedes k emisnímu downsizingu tak bláznivě.

Mercedes-Benz AMG GT

O novém kupé, které má konkurovat třeba Porsche 911 nebo Jaguaru F-Type toho bylo napsáno už dost. Pohání ho dvakrát přeplňovaný benzínový osmiválec 4,0 l a můžete si vybrat ze dvou verzí. AMG GT posílá na zadní kola 463 koní, silněšjí AMG GT S pak 510 koní. Slabší verze má široký rozsha točivého momentu 600 Nm mezi 1600 a 5000 ot./min. Základní model má prý hmotnost 1540 kg.

Video | Sportovní auta | Premiéry | Mercedes-Benz

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Mercedes-Benz C 63 AMG

I když jsou oba motory v AMG GT a C 63 AMG příbuzné, nejsou úplně stejné a mají dokonce jiné kódové označení. Nicméně v novém supersedanu nabídne osmiválec 4,0 l s dvojitým přeplňováním výkon 510 koní ve verzi S a to je moc hezká porce. Základní verze disponuje už tak velmi slušným maximem 476 koní. 

Sportovní auta | Sedany | Mercedes-Benz | Design

Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Mercedes-Benz třídy B

Facelift pro třídu B přinesl především nové a efektivnější pohonné jednotky, ovšem nad dieselem 1,5 l od Renaultu pro verzi 180 CDI možná budou rýpalové kroutit hlavou. Ale to je prostě globalizace a Mercedes určitě na jednotkách zapracoval, aby byly kultivovanější. Navíc mají fungovat hlavně jako lákadlo na „cena dieselu od...“. Mercedes představil i elektrické Béčko, které má výkon 180 koní, stovku zvládne za 7,9 sekundy a s jeho přípravou pomáhala Tesla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků