Mercedes-Benz třídy V: také Vito následuje třídu S

Podruhé se dnes podíváme na automobilku Mercedes-Benz. Po ranním představení videa, které naznačuje podobu budoucí generace třídy C, tu máme znovu materiály týkající se této německá značky. Tentokrát ovšem bude řeč o nastávajícím provedení Vita, které by se mělo přejmenovat na třídu V.

Video | Mercedes-Benz | Premiéry

Mercedes-Benz třídy C se chystá na svou premiéru. Zde je první ochutnávka

Jak bude vypadat vnější design, to nám už naznačily dříve zveřejněné náčrty. Dnes můžeme nahlédnout do interiéru a pokud se potvrdí pravost přiložených obrázků, pak se mají zájemci o tuto dodávku na co těšit. Budoucí Vito totiž taktéž půjde ve stopách třídy S, což znamená skutečně hodně luxusní interiér. Užitkový původ auta byste podle obrázků této novince asi netipovali.

Nová třída V se představí pravděpodobně příští rok a stane se tak zřejmě na autosalonu v Ženevě.

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.991
Rok výroby: 2006
Stav: 190 428 km
Cena: 73 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2001
Stav: 183 158 km
Cena: 50 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků