Mercedes-Benz třídy V: také Vito následuje třídu S

Podruhé se dnes podíváme na automobilku Mercedes-Benz. Po ranním představení videa, které naznačuje podobu budoucí generace třídy C, tu máme znovu materiály týkající se této německá značky. Tentokrát ovšem bude řeč o nastávajícím provedení Vita, které by se mělo přejmenovat na třídu V.

Video | Mercedes-Benz | Premiéry

Mercedes-Benz třídy C se chystá na svou premiéru. Zde je první ochutnávka

Jak bude vypadat vnější design, to nám už naznačily dříve zveřejněné náčrty. Dnes můžeme nahlédnout do interiéru a pokud se potvrdí pravost přiložených obrázků, pak se mají zájemci o tuto dodávku na co těšit. Budoucí Vito totiž taktéž půjde ve stopách třídy S, což znamená skutečně hodně luxusní interiér. Užitkový původ auta byste podle obrázků této novince asi netipovali.

Nová třída V se představí pravděpodobně příští rok a stane se tak zřejmě na autosalonu v Ženevě.

Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 183 700 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2005
Stav: 113 640 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 148 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků