Mercedes-Benz třídy V přesprintuje Ferrari i Teslu Model S

Položíme vám otázku. Na startu stojí Tesla Model S, Ferrari California T a Mercedes-Benz třídy V, který z těchto automobilů bude v přímce nejrychlejší? Asi byste netipovali užitkový Mercedes, ale přesně ten v přiloženém videu oba dva své dnes dobře známé soupeře porazil. 

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Samozřejmě to není jen tak obyčejný Mercedes třídy V. Auto, které je prezentováno na videu, se jmenuje Edna a jde o testovací prototyp společnosti Atieva zabývající se vývojem elektromobilů. Konkrétně tento testovací vůz používá dva elektromotory, dvě převodovky, akumulátory s kapacitou 87 kWh a celkově vyprodukuje více než 900 koní. 

Zajímavosti | Video | Škoda | Sedany | Škoda Superb

Video: Škoda Superb je rychlejší než Ferrari, Porsche i Lotus

Atieva ale nezmiňuje, která konkrétní verze Tesly Model S se v tomto „závodu“ představila a nakonec ani co za sprint video ukazuje. Nicméně elektrický Mercedes třídy V zvládne akceleraci z nuly na 96 km/h za 3,08 s, což je zajímavý výsledek. 

Atieva plánuje, že svůj první elektromobil představí zhruba za dva roky, v roce 2020 by pak měl následovat elektrický crossover. 

Introducing Edna from Atieva on Vimeo.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků