Mercedes-Benz třídy S v ladění z dílen firmy Carlsson

Specializovaná společnost Carlsson je jednou z prvních firem svého druhu, jež si posvítila na nejnovější generaci modelu Mercedes-Benz třídy S (W222).

Polovina letošního roku se do dějin zapíše jako léto M-B třídy S. Stalo se tak zřejmě také díky naprostému nedostatku jiných významných premiér, ale pravdou zůstává, že premiéra nové vlajkové lodi koncernu Daimler v podobě sedanu Mercedes-Benz S (W222) se stala opravdu zásadní novinkou soudobé automobilové techniky. První živé zkušenosti s tímto autem jsme vám nabídli už v polovině července, ale tím to nekončí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modifikace Carlssonu se nesou ve velmi decentním duchu

Ještě před tím bylo představeno (prozatím) špičkové provedení Mercedes-Benz S 63 AMG a všemu nasadila korunu premiéra konceptu Mercedes-Benz S Coupé na letošním autosalonu ve Frankfurtu. Nyní vám ale můžeme ukázat jeden z prvních ladičských programů pro tento impozantní automobil. Postarali se o něj pánové z Carlssonu.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Premiéry | Frankfurt 2013 | Mercedes-Benz | Design

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Na první pohled si na voze všimneme nového předního nárazníku s lízátkem pod jeho středovou částí. Navazují na něj podobně tvarované prahové obklady a spodní částí zadního nárazníku vystupují dva páry koncovek sportovní výfukové soustavy s víceúhelníkovým průřezem a různými průměry. Dojem dotvoří některé ze specifických litých ráfků s průměrem 19 až 21 palců.

Je nutno dodat, že k ladění exteriéru nového M-B třídy S u Carlssonu přistoupili se značnou dávkou decentnosti, skoro by se chtělo říct až bezradnosti. Podobný dojem prostupuje také do útrob karoserie tohoto vozu, kde zatím najdeme jen drobné novinky vesměs vylepšující vlastnosti zábavních a multimediálních soustav. Co se pohonných jednotek týče, třeba verze S 63 AMG může zásahem Carlssonu posílit až na 780 koní (573 kW) a 1 050 Nm, což je mimochodem o 195 koní, resp. 150 Nm více než ve standardu.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků