Mercedes-Benz třídy S: prohlédněte si velké kupé na první fotce

Seznam ženevských premiér má další novou položku. Po velmi slibně vypadajícím konceptu, který jsme si mohli prohlédnout na autosalonu ve Frankfurtu, se začátkem března ukáže ve Švýcarsku sériové provedení Mercedesu-Benz třídy S s karoserií kupé.

Jak už to tak bývá, internet je mnohdy rychlejší než plány jednotlivých automobilek. Podle neoficiálních zdrojů plánoval Mercedes uvolnit první materiály v průběhu tohoto týdne, kolegové z Autofilou se ale postarali o decentní předpremiéru, když zveřejnili první fotografii. Tak tedy, jak se vám třída S v provedení kupé líbí?

Jen pro připomenutí, frankfurtský S-Class Coupé Concept dostal rozvor náprav 2945 mm, na délku přesahoval o 50 mm hranici pět metrů, široký byl 1958 mm a vysoký 1409 mm. Pod kapotou se prezentoval dvakrát přeplňovaný osmiválec o velikosti 4,6 l.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Autofilou

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků