Mercedes-Benz třídy S: na světě jsou další podrobnosti

Patnáctého května se představí nová generace vlajkové lodi automobilky Mercedes-Benz. Jak bude vypadat, to už víme. Dnes můžeme nabídnout další podrobnosti.

Mercedes odhalil podrobnější informace o připravované nové generaci třídy S. Před časem unikly na internet první fotografie, takže už víme, jak bude novinka vypadat. Podle německé značky půjde o nejlepší automobil na světě stvořený podle hesla „to nejlepší nebo nic“. Na rozdíl od předchozích generací, kdy vznikl základní sedan a od něj byla odvozena verze s prodlouženým rozvorem, zvolili tentokrát konstruktéři opačný postup. Nejprve udělali prodlouženou verzi a tu pak zkrátili na tu standardní.

Mercedes-Benz | Design

Mercedes-Benz třídy S zcela bez maskování (aktualizováno)

Interiér má být tím nejlepším, co bude dostupné na trhu. Dominantní roli bude hrát dřevo a perfektní materiály. Na místo přístrojového štítu čeká na řidiče jeden displej. Druhým zdrojem informací je centrální obrazovka s úhlopříčkou 12,3 palce umístěná uprostřed palubní desky. O patřičný komfort se postarají sedadla vybavená samozřejmě masáží, přičemž do druhé řady má Mercedes připraveno hned pět variant. Kromě samotných sedadel nabídne Mercedes také vyhřívané loketní opěrky a výplně dveří.

Byznys | Rolls-Royce | Mercedes-Benz | Názory | Maybach

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Další ze zajímavých novinek je airbag v bezpečnostním pásu. Pokud majitel zvolí vzadu lehátkové sedadlo, dostane také airbag v sedáku, aby při nehodě pan generální neproklouzl pod pásem. Mimochodem zámek bezpečnostních pásů podává elektromotor. Aby bylo zajištěno opravdu maximální pohodlí, budou moci případně všichni čtyři osoby v automobilu používat, co chtějí (rádio, televizi, DVD, USB, navigaci nebo internet), a to nezávisle na sobě.

Tím zhruba výčet novinek týkajících se třídy S prozatím končí, takže to můžeme brát od Mercedesu jako takovou malou ochutnávku. Každopádně je už teď jasné, že se skutečně máme na co těšit. 


 

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků