Mercedes-Benz třídy S: na světě jsou další podrobnosti

Patnáctého května se představí nová generace vlajkové lodi automobilky Mercedes-Benz. Jak bude vypadat, to už víme. Dnes můžeme nabídnout další podrobnosti.

Mercedes odhalil podrobnější informace o připravované nové generaci třídy S. Před časem unikly na internet první fotografie, takže už víme, jak bude novinka vypadat. Podle německé značky půjde o nejlepší automobil na světě stvořený podle hesla „to nejlepší nebo nic“. Na rozdíl od předchozích generací, kdy vznikl základní sedan a od něj byla odvozena verze s prodlouženým rozvorem, zvolili tentokrát konstruktéři opačný postup. Nejprve udělali prodlouženou verzi a tu pak zkrátili na tu standardní.

Design | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz třídy S zcela bez maskování (aktualizováno)

Interiér má být tím nejlepším, co bude dostupné na trhu. Dominantní roli bude hrát dřevo a perfektní materiály. Na místo přístrojového štítu čeká na řidiče jeden displej. Druhým zdrojem informací je centrální obrazovka s úhlopříčkou 12,3 palce umístěná uprostřed palubní desky. O patřičný komfort se postarají sedadla vybavená samozřejmě masáží, přičemž do druhé řady má Mercedes připraveno hned pět variant. Kromě samotných sedadel nabídne Mercedes také vyhřívané loketní opěrky a výplně dveří.

Rolls-Royce | Byznys | Mercedes-Benz | Názory | Maybach

Ohlédnutí za superluxusní značkou Maybach

Další ze zajímavých novinek je airbag v bezpečnostním pásu. Pokud majitel zvolí vzadu lehátkové sedadlo, dostane také airbag v sedáku, aby při nehodě pan generální neproklouzl pod pásem. Mimochodem zámek bezpečnostních pásů podává elektromotor. Aby bylo zajištěno opravdu maximální pohodlí, budou moci případně všichni čtyři osoby v automobilu používat, co chtějí (rádio, televizi, DVD, USB, navigaci nebo internet), a to nezávisle na sobě.

Tím zhruba výčet novinek týkajících se třídy S prozatím končí, takže to můžeme brát od Mercedesu jako takovou malou ochutnávku. Každopádně je už teď jasné, že se skutečně máme na co těšit. 


 

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků