Auto nádherné. ALE ten oblouk tlačítek na středovém tunelu je hrozný. Já tam na první pohled vidím odlišnou velikost tlačítek. Myslím, že kdyby to udělali v jiném materiálu a designu, tak to vidět ani nemusí být(třeba kdyby vzali design a provedení tlačítek ovládání sedaček). Když už by nechtěli předělávat tlačítka, tak tmavá barva by taky mohla pomoct.Z těch fordích tlačítek je mi smutno, ale jinak nádhera.
Sexualne auto ! :D
Prvni auto? Vcera jsem videl jednoho rozstrelenyho na D1, zezadu to narval do Fabky, predpokladam, ze totalka
Jo a byl stribrnej (nebo bilej?), takze ten nafotce to nebyl. Zil jsem v tom, ze uz to normalne jezdi, jinak bych ho vyfotil.
JSEM ZVĚDAVÝ NA ŽIVÉ SETKÁNÍna živo je to prostě jiná láce, když prohlédnete naživo detailně interiér 7, nestačíte se divit nedodělkům špatnému zpracování a laciným řešením, doufám, že si to u medvědů odpustili PS: A8 neposuzuji to nepovažuji za reprezentativní značku, tak akorát pro zelináře, řezníky, advokáty a Paroubky, kdysi největší blbci jezdili v medvědech, potom přesedlali do báv a teď si oblíbili audiny (neposuzuji kvality, ale stále je to VW, šlechtic musí mít čistý rodokmen a to Audina ztratila od převzetí Broukem)
Petře Petře, A8(AUDI) má pár velkých výhod oproti Mercedesu, spolehlivost, nízká cena servisu a náhradních dílů a spotřeba. Pravda Mercedes je Mercedes, ale kdo jednou jezdil v audi, tak nemění, což se o Mercedesu říci nedá.
takováto tvrzení mají jen hlupáci, kdybys v životě jel v osmě a přesedlal bys do eska zažil bys konfort podvozku a sedadel o třídu výšší
Petr je dealer :-D
http://www.benzworld.org/forums/attachments/genera... ... Jop, rezavé Vito je důkazem té nejlepší technologie a nejčistčího rodokmenu ... Omlouvám se, ale o imidž kolotočáře, nebo olašského roma nestojím, proto budu dále trapně užívat svou A8 :-P
klídek, proč hned tolik hysterie, je to jen můj názor, jezdi si v čem chceš, já kdybych měl volit mezi eskem a osmou tak volím esko, je to jen můj názor
Nepropadám histerii, ale jako každý zelinář - co na srdci to na jazyku ;-)
Mam obrovsky strach z pevnosti jeho karoserie, na pohlad je subtilna.jediny crash test je prvej A8, vypadlo jej celne sklo....
Konečně trošku normální vůz. Ne pořád dokola recyklované PET lahve na 4 kolech. Pro nás co jsme se špatně učili (nebo v tom neumíme chodit jak Janoušek, Bakala atd) a tedy bohužel nemáme na RR Phantom je esko jasná volba. Otázky jsou následující:1) Něco jak měl SAAB black panel, šlo by budíky na řidičově panelu taky zcela vypnout, ale ve prospěch zobrazení něčeho jiného přes jejich pozici? 2) Má pravý monitor dotykové ovládání? Např zoomovaní na mapě roztahováním prstů.3) Loketní opěrka (kterou nepoužívám) ale je to dobré jako velký úložný prostor byla ve w140 otevíratelná lépe, tj dozadu. Nyní se víko otevírá ke spolujezdci, tedy spolujezdec nebo řidič relaxující na místě polujezdce se do jí nedostane. 4) Tři páčky na pravou ruku už je mazec5) Bude pro vozy zakoupené v CZ a SRN platit stejná záruka? V autobildu je na korozi vždycky 30let (w221) kdežto v nějaké naší periodik bylo méně (12?)
a/ tu zadnu cast doj.bali presne rovnako otrasne ako pri tej sucasnej. Niekto sa snazil o kvazi moderne retro ale akosi mu to nevyslo.b/ s tymi displejmi to takisto prehnali. Stokrat lepsie sa budem citit v aute, kde na mna budu kukat klasicke poctive budiky namiesto nejakeho lacneho made-in-bohvie-kde svietiaceho nezmyslu. Nech mi nik nema za zle, ale na tom aute sa setrenie (inak nazvane oj.banie zakaznika, pripadne oblubena advanced varianta eko-oj.banie zakaznika) prejavuje az nezdravo vyrazne. Posledna poriadna S-ka bol mamut. Posadte sa do nejakeho stopercentne udrziavaneho exemplara a pocitite to, co tieto auta nevedia a ani nemozu vediet: pocit ze sedite v kuse poriadnej poctivej masiny, tento poloazijsky x-box nech si strcia do....
takhle si chlapče své komplexy nevylepšíš...
všichni mají komplexy, jen ty medvěda :-P
jo a ty máš svou Fábii 1.2, tak né že jí zadreš na parkovišti..Štěstí je krásna věc, ale prachy si za ně nekoupíš :-PNebo jsi spasitel na staré Oktě?
Oktávku jsem nikdy neměl. Stačí mi běžný vůz v ceně necelého mega, podotýkám že v osobním vlastnictví, žádná referentská šunka od zaměstnavatele nebo auto psané na vlastní firmu bez DPH.Kdysi jsem vlastnil Fabii 1.4, ale to už je dávno. Ještě nějaký dotaz/lustrace? :-DP.S.: věřit mi to nemusíš, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat.
ad a/ mi tu zadni cast spis vic pripomina W220. A to se docela divim, proc se vraci spis k tomu designu... vsechno zakulaceno. Dokonce i svetlomety predni se W220 priblizuji.ad b/ uvidis ze na zivo to bude parada... mel jsem moznost videt digitalni v jinem aute, mam dojem ze to byl Jaguar... a byla to padaraale nelibi se mi ty kulate vydechy vzduchu. Hned si vzpomenu na prvni CLS
no vida, w222 umí AR lépe než konkurence:-)) ps: pane Duchoň, dík ;-)
Děkuji, snažíme se :-)
Prosim, poradte mi jak si mam prohlednout fotky aby nabyly deformovane....diky
...guugl chroum...
To mi chces rict, ze to funguje jen na Chrome? to se asi zblaznili.. :)
Tak nějak si představuji auto vyšší třídy v roce 2013. Konečně jsou použity displeje a hlavně kvalitní. Klobouk dolů, povedlo se to.
mně to naopak připomíná sockového forda.. Když jsem viděl ty fotky, tak jsem si řekl, že to oholili na tom nejviditelnějším místě.Laciný LCD korejský displej místo jemné a kvalitní mechaniky, prostě se už šetří všude. A jako pěst na oko analogové hodiny..
Myslim si to iste:K Fordu: tak strieborna v interieri to je ciste mondeo a potom interier/pristrojovy panel ako celok s volantom vyzera ako zo stareho volva S80 a to aj svetlou kozou, ako spred 10 tich rokov.Radar v maske sa lepsie zamaskovat a zlicovat neda?Tlacitka v strede a vo dverach neposobia dostatocne vypracovane, take nedotiahnute a nejake captave.Strieborny lem s tlacitkami pred pakou ma trivilanu dizajnersku chybu. Teraz mam otovrene usta :-OO To urobil mercedes? :-OO Len kvoli barokizacii? :-OK RR: uz prebrate, zadne svetla, vyduchy klimatizacie celkovy tvar atd. Mercedes nema na viac? alebo setri do buducnosti:1. tak to robil pri 7 micke BMW kde prva tucna tak bola robena s tym, ze pride sucasna2. E-cko strieda hranate a barokove tvary, predchadzajuce S ko bolo hranate teraz je barokove a zas bude nove hranate,3. uz urcitu dobu cca 2 roky sa pripravuje este novise S-ko ako totoInak super auto, ale fajnsmekri tam vidia kde co, mne sa nepaci vynechaanie rury v a stlpiku ( predtym rura, teraz len zvarene plechy), vpredu nie su horne nosniky, ...Ale vravim zo sucasnych aut spolu s BMW 7 asi najlepsie. BMW ma vzduchovy podvodzok? Ak nie tak toto je najlepsie auto. (mimo karbonove veci, rolls royce atd:)Mohla by redakcia objasnit preco EuroNCAP nerobi testy BMW 7, MB S, Audi A8? Peniazmi to nebude, ked casto niekedy testuju aj niekolko aut toho isteho modelu a tuto este nikdy nic.Ja som sa ich uz na to niekedy pytal, a hanbia sa ... Neodpovedali pokial sa pamatam. Mozno uz dospeli.Tiez redakcii vdaka za skore fotky ako pise niekto nizsie. Velmi vysoko to hodontim a uvitam aj v buducnosti. A co takto fotky podvozkov ako bezne robi pravda.sk, nehanbia sa a vzdy pofotia aj odspodu.A by som zabudol strecha zvnutra taka tucno clenita a nevypracovana vyzera ako v starom autobuse. :-))
Uvědomte si, že tyhle auta který tady vidíte na fotkách jsou vůbec vyrobený první kusy. Slícované radary ? Ty jsou schované pod maskou, to slícování jsou jen vyklápěcí kryty. Stříbrná ? Někdo jí má rád, někdo zvolí dřevo, kterého je v nabídce také dost...... korejské displeje ? Dle pár fotek na internetu už soudíš provedení, rozlišení displejů ? Dobřééé.... můžeš jít dělat experta třeba pro Sony :)Kritizovat umí každý, ale podívejte se co máte doma za auta :-D :-D A co robí bmw v 7er ? V postatě to samé a čudliky vypadají ještě hůře i v největší možné řadě 760iL Individual :-DVystavený model určitě není ta vrcholná řada, tudíž tomu asi bude "provedení" odpovídat... když si vezmu že opravdu luxusně provedené nové S stojí přes 4mil kč
Sorry, ale argumentace/omluva že ses sice posral, ale Franta odvedle se posral taky, a ještě o trochu dřív, to opravdu neobstojí.Co se displejů týká, tak levné čínské neznačky už dnes mají superjemné IPS displeje, dokonce bych řekl, že MB by udělal lépe, kdyby místo toho srandadisplejíku udělal kolíbku na nějaký levnější iPad s retinou a ten ipad dodával v ceně vozu - nebyla by to taková ostuda.P.S.: sony je lowcost výrobce pro chudé, už dávno nedělají hitech. ;-)
High tech je definovane napriklad v patentovom prave, obchodnom prave a podobnejedna sa napriklad o akusticke pristroje, nemusia byt nejak kvalitne ale ten obor je zlozityTo co myslis je High end
Sony svého času dělal/vymýšlel a nebyl jen trapný výrobce druhořadých plastových hnusů, jmenovitě např. technologie minidisc byla ve své době špičková, byl to hi tech, a pojem hi-tech patří vždy do sféry vývoje a výroby, nikoli patentů nebo obchodního práva. Patent může být totiž i něco, co se dnes nedá vyrobit (nebo naopak zcela triviální myšlenka, viz patentoví trollové Microsoft a Apple s patentem na kliknutí myši nebo umístění tlačítka)..sorry za OT
High tech ako ho pouzivas je spravnejsie pouzit High endteda ze nejdde o nieco extra nove (aj ked adpativny podvozok taky je) ale skor o to ze auto patri k najlepsim.High tech je oznacenie niektorych druhov techniky, napriklad akustika (reproduktory).Vymslis novy reproduktor je to high tech oblast (zadefinovane napriklad patentovym pravom ktore to su tie high tech oblasti, je na to tabulka) , vymyslis novy typ vysavaca tak to high tech nie je. Presne ako pises aj sam, ze nie kazdy patent to je teda high techom, kazdy patent je high end. In a search of the best New York Times articles, the first occurrence of the phrase "high tech" occurs in a 1950s story advocating "atomic energy" for Europe:[1] "...Western Europe, with its dense population and its high technology..." The twelfth occurrence, in 1968, is, significantly, in a story about Route 128, described as Boston's "Golden Semicircle": It is not clear whether the term comes from the high technologies flourishing in the glass rectangles along the route or from the Midas touch their entrepreneurs have shown in starting new companies.[2]By April 1969, Robert Metz was using it in a financial column—Arthur H. Collins of Collins Radio "controls a score of high technology patents in variety of fields."[http://en.wikipedia.org/wiki/High_tech...
v tomto se neshodneme. Hi-tech je něco, co je technicky nebo technologicky na výši, respektive mimo běžná měřítka. Tvůj "hi-end" může být např. hajzlík z ryzího zlata, v podstatě cokoli, co je drahé, nebo draze vyrobené, jde spíše o marketingový pojem.
ty to mozes pozivat ako chces. Ale myslis sa vid odkaz vyssie.High tech su len niektore konkretne vybrane oblasti techniky podla napriklad patentoveho prava (MPT) (jadro, elektornika, akustika atd.).High tech sa nepouziva a nevzniklo na opis niecoho na vysokej technickej urovni, nepreklada sa doslovne ako to ty robis, ale na opis niekotrych dolezitych oblasti/odborov techniky. Takze v uzsom zymsle to zanmena nieco ine ako v sirsom zmysle tam je vhodny termin High end napriklad pre dobre auto medzi inymi autami, co je predmetom diskusie.To ak to ty pouzivas je sirsi vyznam a tam je vhodnejsie high end.
Ale suhlasim ze sa to tak nespravne casto pouziva.Len som ozrejmil rozdiel.
Najlepsi zachod je high end,najlepsie auto nemoze byt high end?Ani zachody ani auta do high tech nepatria.
Radar nema vyklapaci kryt je tam napevno, ak si nevedel.Strieborna nevadi, ale je je viditelne moc a vyzera ako S80 (aj s krytom pristrojov) alebo mondeo, na to zareaguj.Tu nie sme v sekcii Moje auto ale nove S-ko, takze psiat o vlastnom je nezmysel.Je nezmysel tvrdit, ze nie kritizovat ale hodnotit dokaze kazdy.A konecne v prispevku ide hlavne o EuroNCAP.A ta vnutorna strecha vyzera ako v starom autobuse, tucna, hruba a svetlosiva latka. Jeden cesky dizajner napisal, ze Porsche Panamera ma prah dveri ako z Baumaxu ... a naozaj.
Já bych hlavně do prémiovky nestrkal takm viditelně elektroniku - multidisplay pro média- proč ne, ale místo budíků mít LCD jako v Galaxy, tak to ne, to mi k autu s cenou přes 2 mega opravdu nesedí.Faktem prostě je, že ten displej je levnější (a tedy méně hodnotný) jak klasické kvalitní řešení mechanické. Ty asi budeš zblbnutý z Maxidotu, ale realita je taková, že výroba "budíků" pomocí displeje je levnější, protože cena displeje včetně HW co jej bude obsluhovat a vývoje SW bude řádově nižší (cca 1500-2000Kč maximálně), než vývoj, materiál a výroba klasické přístrojové desky. To MBčko teď vypadá opravdu jako Galaxy nebo Honda, nemůžu si pomoci - a rastr displeje (mimochodem dosti hrubý) v tom nehraje vůbec žádnou roli.
vždy těm nejlepší spílá určitá skupina podivínů (velmi slušně řečeno), nemá smysl na ně vůbec reagovat, kritika nemá halvu ani patu, to je jako reagovat na zvratky dementa z Bohnic
ještě by to chtělo nějaký argument, ty náš podivíne..
to bys sám musel nějaký argument napsat, primitivismi a provokace: "mně to naopak připomíná sockového forda" není argumentace, ale jen výlev primitiva
jasně jsem napsal, že mi to připadne levný - vím kolik stojí nechat takové displeje vyrobit (Čína, Korea) a taky vím, že kvalitní strojařina a mechanika se dodnes tamtéž nedělá.A zatím co Ford nebo Korejci si nehrají na prémiovku, tak medvěd jak cenou, tak svým imagem do prémiovky patřit evidentně chce, A PROTO je ta připomínka panelu za litr naprosto relevantní. Kdyby alespoň byl využit jako HUD, ale nikoli - je to opravdu jen kopie "budíků" z Galaxy. Pořádnému pochromovanému "HW" budíku se tenhle barevný kolotoč nevyrovná, jásat nad tím budou jen lidi bez vkusu (co to hodnotí stylem "medvěd, vole!" - omlouvám se ti, že ses poznal) nebo po pár letech cikorky od kolotočů - tedy pokud už ve Stuttgartu zapracovali na kvalitě a pokud se toho tenhle hitlerwagen dožije. Argumentovat smyšlenkou, že "závidím" nebo že jezdím žabožroutem, korejskou rýžovou rikšou, potažmo čímkoli jiným, dostatečně neprémiovým je jednak zcela mylné, druhak ve vztahu k řešenému tématu naprosto irelevantní.Chápu, taky by mě sralo, kdyby někdo shazoval moje auto za 2,5mega kvůli pitomé úspoře na kterou se budeš co chvíli dívat. Stejně tak nikdy nepochopím komponenty fiatu v interiéru ferrari, to je úplně stejné chucpe.
Je evidentně vidět, že jsi ty budíky vůbec neviděl na živo. Neviděl jsi provedení animace při startu, plynulé zobrazení nočního vidění - v podstatě jako HUD. Co se týče Head Up - MB to nedělá z jednoho prostého důvodu. Byla by to kopie BMW. Proto se v tomhle směru vydali vlastní cestou a udělali displej s "pop-up" funkční s luxusní grafikou.Nevím co se dá neustále vymýšlet na dvou kulatých budících ? Využívají je u všech modelů - zákazník MB je na to asi zvyklý, tak proč dělat modifikace a bastlit to. Srovnávat budíky a tvar fukarů je zbytečný si myslim... svezte se v autě a pak něco srovnávejte :-D
mě animace po startu nevzrušují a tyhle čínské móresy se mi nelíbí. První pohled na animaci: super, druhý: super, třetí: to jsem už viděl, čtvrtý: kdy už to kua skončí?!budíky ať jsou klidně do čtverečku, ale z hodnotných materiálů a proboha ne na LCD panelu!
panebože ty jsi blb, v nastavení si ji můžeš vypnout
"já jsem tvůj dýlér, Mueller Jan.." :-P
Si si isty?Paneboze ty si fakt blb.
Mercedes sa vybral mondeizaciou a oktavizaciou a golfizaciouUvidime o par rokov ako sa im to vyplati.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.