Mercedes-Benz třídy G 4x4² dorazil na český trh. Stojí šest milionů

Zcela v tichosti zařadil Mercedes do svého ceníku pro třídu G jednu hodně zajímavou novinku. Na českém trhu si už můžete oficiálně pořídit také brutální G 500 4x42. Jde o druhou nejdražší verzi, která svou cenou převyšuje i G 63 AMG.

Video | Design | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz 4x4² je menší brácha 6x6. Používá motor z AMG GT

Nebudeme chodit kolem horké kaše. Zájemci o luxusní terénní speciál, který nahradil slavné G 63 AMG 6x6, budou potřebovat 4 999 000 Kč bez DPH, tedy po připočtení daně něco málo přes šest milionů korun. Dražší už je pouze dvanáctiválcové G 65 AMG, které stojí šest milionů bez daně.

Luxusní auta | Byznys | Mercedes-Benz | Off-roady

Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 vzali zákazníci útokem. Je vyprodáno

G 500 4x42 vychází z verze G 500, ke které navíc přidá adaptivní tlumiče, portálové nápravy s rozchodem 1774 mm, disky o velikosti 22 palců, posílenou brzdovou soustavu s kotouči o velikosti 380 mm vpředu a 370 mm vzadu, rozšířené blatníky, sportovní výfuky, sportovní sedadla a drobnosti v podobě třeba přijímače digitálního televizního signálu, čalounění kůží designo nebo nerezových prahových lišt.

Pro připomenutí, G 500 4x42 používá osmiválcový motor původem z AMG GT, který je naladěn na 310 kW (422 k), světlá výška podvozku je 450 mm, samozřejmostí jsou uzávěrky všech tří diferenciálů. O portálových nápravách už byla řeč, u každého kola pak najdeme dvojici pružin a dvojici tlumičů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků