Mercedes-Benz třídy E v nárazových testech IIHS. Výsledek nepřekvapí

Po Volkswagenu Golf GTI se americký IIHS podíval „na zoubek“ také čtyřdveřovému Mercedesu-Benz třídy E. Právě sedan vyráběný od ledna letošního roku prodělal drobné změny týkající se především zesílení konstrukce kolem prostoru pro nohy, což mělo zajistit jejich lepší ochranu při nárazu s malým přesazením.

Bezpečnost | Video | Crashtesty | Sportovní auta | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI má za sebou nárazové testy IIHS. Uspěl?

To se v tomto testu také potvrdilo. Mercedes nepřipustil negativní překvapení, ke kterému došlo například při testování modelu Citan (ten od Euro NCAP dostal pouze tři hvězdy). Třída E si odnesla maximální hodnocení Top Safety Pick+. Uspěla tedy ve všech testech včetně toho s malým přesazením.

Úplně bez problému to ale nakonec nebylo. Test ukázal, že při takovém nárazu hlava řidiče sjede po hlavním airbagu a ten boční její pohyb zcela zachytit nedokáže. Došlo tím pádem k nárazu hlavy do A-sloupku, nicméně IIHS přesto hodnotí riziko vážného zranění jako slabé.

Bezpečnost | Video | Crashtesty | Kombi | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Citan si odnesl z testu Euro NCAP pouze tři hvězdy

Pro úplnost dodejme, že jen pár dní před Mercedesem zamířilo proti bariérám IIHS nové GTI, o kterém byla řeč v úvodu. Také to uspělo a odneslo si hodnocení Top Safety Pick+.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků