Mercedes-Benz třídy E posílil na 702 koní a 1000 Nm

Stávající Mercedes-Benz třídy E ve svém vrcholném provedení 63 AMG umí nabídnout zájemcům o expresní svezení velmi solidní parametry, jenže jak známo, výkonu není nikdy dost. A tak aktuálně přichází německý úpravce Performmaster s možností posunout maximum tohoto modelu ještě výše.

Zajímavosti | Sedany | Mercedes-Benz | Hybridy

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Pod kapotou vrcholného „éčka“ je dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 litru, který ve standardu, pokud se budeme bavit o silnější verzi S 4Matic, nabídne 430 kW (585 k) a 800 Nm. Po zásahu lidí od Performmaster se parametry motoru posunou na 516 kW (702 k) a 1000 Nm.

Video | Kombi | Sportovní auta | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Přesná čísla týkající se zrychlení zatím k dispozici nejsou, jisté ovšem je, že tato disciplína nebude mít příliš dlouhé trvání. Už základní E 63 AMG S 4Matic s karoserií sedan totiž zrychlí na 100 km/h za 3,6 s.

Nejvyšší rychlost je 250 km/h a je samozřejmě daná omezovačem, za příplatek můžete dostat 300 km/h. Tento problém Performmaster snadno vyřeší. Upravený sedan pak zvládne až 320 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků