Mercedes-Benz třídy E kombi je venku, automobilce unikly oficiální snímky

Jen málokteré automobilce se v poslední době podařilo udržet svůj nový model v tajnosti až do jeho oficiálního představení. Vždy se našel někdo, pro koho bylo dostatečně zajímavé oficiální materiály vynést ven z firmy, nebo je přímo zveřejnit s menším či větším předstihem.

Výjimkou v tomto směru dozajista není německý Mercedes, kterému v posledních měsících předčasně unikly oficiální materiály týkající se snad úplně všech představených i dokonce ještě nepředstavených novinek pro následující měsíce. Jestli to automobilka dělá schválně, nebo je jí to prostě jedno, protože mediální humbuk spojený s předčasným únikem jakéhokoli interního materiálu se hodí, můžeme jen spekulovat. Faktem ale je, že k tomu došlo znova a tentokrát dotčeným modelem není nic menšího než nové „Éčkové” kombi.

Musíme si přiznat, že únik fotografií zrovna tohoto modelu nezpůsobí žádný velký poprask. Nový Mercedes třídy E jsme si již představili ve verzích sedan i kupé a od kombíku nebylo možné čekat žádné dramatické změny. A tak originálnímu sedanu vyšší střední třídy přibyl již méně originální batůžek, jehož povedenost můžete zhodnotit na celé plejádě připojených snímků.

Jejich únik bohužel neprovází žádné další informace, a tak si můžeme převážně jen zrekapitulovat naše očekávání a známá fakta.

Vůz by se měl představit v září na autosalonu ve Frankfurtu a v Evropě by měl zamířit do prodeje již v listopadu. Zbytek světa se pak dočká začátkem příštího roku. Nabídka motorů by měla zpočátku čítat šest agregátů - benzinové 1,8 R4 kompresor s 204 koňmi výkonu, 3,5 V6 s 292 koňmi a 5,5 V8 s 388 koňmi, dieselové pak 2,2 R4 s výkony 170 a 204 koní (jednoduché a dvojité přeplňování) a 3,0 V6 s 230 koňmi. Z přiložených fotografií můžete vysledovat i to, že hned od počátku prodejů by se nové E kombi mělo objevit jak s pohonem zadních kol, tak i jako čtyřkolka 4Matic.

Na podrobné představení vozu s kvalitnějšími fotografiemi si zřejmě budeme muset ještě pár dnů či týdnů počkat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz třídy E kombi: a pak že bude až příští rok...
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků