Mercedes-Benz třídy E kombi je venku, automobilce unikly oficiální snímky

Jen málokteré automobilce se v poslední době podařilo udržet svůj nový model v tajnosti až do jeho oficiálního představení. Vždy se našel někdo, pro koho bylo dostatečně zajímavé oficiální materiály vynést ven z firmy, nebo je přímo zveřejnit s menším či větším předstihem.

Výjimkou v tomto směru dozajista není německý Mercedes, kterému v posledních měsících předčasně unikly oficiální materiály týkající se snad úplně všech představených i dokonce ještě nepředstavených novinek pro následující měsíce. Jestli to automobilka dělá schválně, nebo je jí to prostě jedno, protože mediální humbuk spojený s předčasným únikem jakéhokoli interního materiálu se hodí, můžeme jen spekulovat. Faktem ale je, že k tomu došlo znova a tentokrát dotčeným modelem není nic menšího než nové „Éčkové” kombi.

Musíme si přiznat, že únik fotografií zrovna tohoto modelu nezpůsobí žádný velký poprask. Nový Mercedes třídy E jsme si již představili ve verzích sedan i kupé a od kombíku nebylo možné čekat žádné dramatické změny. A tak originálnímu sedanu vyšší střední třídy přibyl již méně originální batůžek, jehož povedenost můžete zhodnotit na celé plejádě připojených snímků.

Jejich únik bohužel neprovází žádné další informace, a tak si můžeme převážně jen zrekapitulovat naše očekávání a známá fakta.

Vůz by se měl představit v září na autosalonu ve Frankfurtu a v Evropě by měl zamířit do prodeje již v listopadu. Zbytek světa se pak dočká začátkem příštího roku. Nabídka motorů by měla zpočátku čítat šest agregátů - benzinové 1,8 R4 kompresor s 204 koňmi výkonu, 3,5 V6 s 292 koňmi a 5,5 V8 s 388 koňmi, dieselové pak 2,2 R4 s výkony 170 a 204 koní (jednoduché a dvojité přeplňování) a 3,0 V6 s 230 koňmi. Z přiložených fotografií můžete vysledovat i to, že hned od počátku prodejů by se nové E kombi mělo objevit jak s pohonem zadních kol, tak i jako čtyřkolka 4Matic.

Na podrobné představení vozu s kvalitnějšími fotografiemi si zřejmě budeme muset ještě pár dnů či týdnů počkat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz třídy E kombi: a pak že bude až příští rok...
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků