Mercedes-Benz třídy E Cabrio: sázka na plátno (spy photos)

Máme zde špionážní fotografie z testování nového kabrioletu třídy E, který doplní verzi Coupé. Jak je patrné ze snímků, „éčko“ dostane plátěnou střechu, což znamená minimálně ušetřené kilogramy na hmotnosti.

Tip: Podívejte se, jak vypadá třída E Cabrio na fotografiích z patentového úřadu.

Cabriolet má být o nějakých 100 mm delší než dosavadní typ CLK. Nabídka pohonných jednotek má kopírovat škálu dosavadních motorů určených pro řadu E v provedení kupé, což znamená nabídku čtyř, šesti a osmiválců s výkony od 200 do 382 koní, přičemž vrcholem nabídky bude opět varianta E550. Posunutí modelu CLK na úroveň řady E Mercedesu zároveň umožní rozšířit modelovou paletu o levnější kupé a kabriolet vycházející z menší řady C, což usnadní přímý útok na dvoudveřové varianty BMW řady 3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Vypadá to tak, že Cabrio už před sebou mnoho testů nemá

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků