Mercedes-Benz třídy C: Pět nových verzí a pohon 4Matic pro víc motorů

Jak už jsme naznačili dříve, Mercedes-Benz třídy C dostal vedle základní přeplňované šestnáctistovky další čtyři nové modely a také rozšiřuje nabídku pohonu všech kol 4Matic na levnější a slabší verze.

Nový model Mercedes-Benz C160 s motorem 1,6 l má výkon 95 kW (129 k) a točivý moment 210 Nm. Stovku zvládne za 9,6 sekundy (9,9 s ve verzi kombi) a spotřebuje 5,2 až 5,4 litru na 100 km. V českém ceníku tento model ještě není, ale pokud přepočteme podle německého ceníku procentuálně snížení ceny proti C180 (842 160 Kč), mohl by model C160 stát asi 815 000 korun.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Modely C 200 a C 220 d dostaly nově pohon všech kol 4Matic. Stojí 1 038 180 korun, respektive 1 076 900 korun pro diesel. Vrcholná čtyřválcová verze C 300 nyní nabízí 180 kW (245 k) výkonu a stovku zvládne za 5,9 s (kombi za 6,1 s).

Nabídku rozšiřují i verze AMG. Model C 450 AMG 4Matic má přeplňovaný šestiválec 3,0 l o výkonu 270 kW (367 k) a točivý moment 520 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h se odehraje za 4,9 s (kombi za 5,0 s). C 450 AMG stojí 1 522 180 korun.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Fascinace | Mercedes-Benz | Subaru

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

V ceníku už jsou i verze C 63 AMG a C 63 AMG S s osmiválcem 4,0 l o výkonu 350, respektive 375 kW (476 až 510 k). Slabší C 63 AMG stojí 2 038 850 korun, silnější pak 2 257 860 korun.

Pro Mercedes třídy C se rozšiřuje i výbava. Můžete mít třeba head-up displej, vyhřívaný volant, touchpad a nové bezpečnostní a asistenční systémy. Přibyly i nové možnosti konfigurace interiéru.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků