Mercedes-Benz třídy C na dalších fotkách. Venku jsou také technické údaje

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C, Fotogalerie
  2. Technické údaje

Mercedes-Benz třídy C to má takříkajíc „za pár“. Do oficiální premiéry zbývají hodiny, nicméně zrovna v tomto případě už nebude mnoho co představovat. Německá novinka byla k vidění v nedávné minulosti už několikrát a dnes navíc ke všem dřívějším materiálům můžeme přidat další fotky a především kompletní technické údaje, které se dostaly na veřejnost prostřednictvím oficiálního katalogu.

Tajné | Video | Mercedes-Benz | Paparazzi

Mercedes třídy C (W205) odhalen jak jinak než únikem – a kompletně!

Na úvod jsou připraveny verze C200 BlueTEC, C180 a C200. Naftový čtyřválec o objemu 2146 ccm nabídne maximální výkon 170 koní a vrchol točivého momentu 400 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou zvládne stovku za 7,8 s, s manuálem to je 8,1 s. Maximální rychlost dosahuje na 234 km/h a především kombinovaná spotřeba se má pohybovat hluboko pod pěti litry.

Benzinová část nabídky začíná na dvoulitru s výkonem 156 koní a pokračuje opět dvoulitrem naladěným na 184 koní. Přesné technické údaje najdete v následující kapitole. Také u zážehových motorů je na výběr mezi šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým automatem.

Video | Mercedes-Benz | Premiéry

Nový Mercedes-Benz třídy C bude možné objednat od 16. prosince

Co se rozměrů týká, je nový Mercedes-Benz třídy C dlouhý 4686 mm, přičemž rozvor náprav dosahuje na 2840 mm. Do zavazadelníku pak naložíte v základu 480 litrů. Ve srovnání s odstupující generací to je o pět litrů více. Zároveň automobil narostl na délku o 95 mm, přičemž rozvor náprav přibral plných osm centimetrů.

Kompletní oficiální představení bude brzy následovat.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C, Fotogalerie
  2. Technické údaje
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 35 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků