Mercedes-Benz třídy C kombi představen, je o 10 cm delší než dosud

Automobilka Mercedes-Benz představuje druhou karosářskou verzi své nové generace třídy C. Po sedanu W205 přichází, světe div se, kombi!
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C kombi, Video
  2. Fotogalerie (40x foto)

První snímky nového kombíku třídy C jsme vám přinesli teprve před několika hodinami, ale nyní vám můžeme stuttgartskou novinkou představit v celé její kráse. S délkou 4 702 mm je o 96 mm delší než stávající provedení a přichází s rozvorem náprav prodlouženým o 80 mm (2 840 mm), což slibuje zejména nárůst prostoru pro kolena cestujících na zadních sedadlech. Celá přední část karoserie až po sloupky B byla převzata z aktuálního sedanu Mercedes-Benz třídy C (W205).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Mercedes-Benz třídy C v provedení kombi hraje zejména na notu zvětšeného vnitřního prostoru

Výrobce staví v prezentaci své horké novinky, jež bude zřejmě ve svých nejlevnějších verzích konkurovat i špičkově vybaveným Passatům a další středotřídní konfekci, právě na zvětšené nabídce vnitřního prostoru (a u kombíku, ruku na srdce, často o nic jiného nejde). Pro kolena vzadu údajně přibylo plných 45 mm, přičemž na 1 810 mm rozšířená karoserie (+ 40 mm) nabídne více místa v úrovni loktů i ramen, ale také pro hlavy.

Tajné | Zajímavosti | Design | Luxusní auta | Kombi | Kupé | Mercedes-Benz | Kabriolety

Mercedes-Benz třídy C: první snímky verzí kupé, kombi a kabriolet

Zavazadlový prostor má v základním uspořádání uložit 490 l zavazadel. Zadní opěradla mají elektricky sklápěné hlavové opěrky (výsostný prvek větších mercedesů z dob i dávno minulých) a jsou dělena v poměru 40:20:40, přičemž jejich úplným sklopením na sedáky naroste objem prostoru pro zavazadla až na 1 510 mm. Vzniklá plocha sice postrádá přechodovou hranu a ze stran podběhů zadních kol příliš omezená není, ale vzniklá plocha zcela rovná není.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Variabilita prostoru pro členy posádky a její zavazadla hraje prim

V závislosti na výbavě lze otevírat a zavírat víko zavazadlového prostoru elektricky pokynem tlačítka, případně bezdotykově obvyklým máchnutím nohou pod zadním nárazníkem. I přes celkem výrazné zvětšení vozu se podařilo konstruktérům snížit pohotovostní hmotnost nového kombíku Mercedes-Benz třídy C až o 65 kg, přičemž novinkou v daném segmentu je příplatkové vzduchové pérování Airmatic.

Nabídka pohonných jednotek pochopitelně kopíruje výchozí sedan, k mání jsou verze s pohonem zadních kol i s náhonem na všechna kola 4MATIC. Škála výkonů zážehových motorů pokrývá zatím rozpětí 156 až 333 koní (116, resp. 245 kW), diesely se pohybují mezi 115 a 204 koňmi (85/150 kW). Až nový Mercedes-Benz třídy C kombi v září vstoupí do prodejů, budou k mání také dvě hybridní verze C300 BlueTEC HYBRID a C350 BlueTEC HYBRID.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C kombi, Video
  2. Fotogalerie (40x foto)
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 201 363 km
Cena: 140 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků