Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Kupé Mercedes třídy C právě dorazilo. Bohužel ale nemá nic než čtyřválce. Tady aspoň prozatím, silnější a větší motory přijdou.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes třídy C Coupé

I když nadšenci asi netrpělivě čekají na ostrou verzi C63 AMG, automobilka Mercedes-Benz představuje zatím jen „obyčejnou“ verzi třídy C Coupé. AMG se odhalí 19. srpna, premiéru nové kupé zažije na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje zamíří v prosinci 2015.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Technicky se model C Coupé od obyčejného sedanu třídy C příliš neliší. Pod kapotou jsou zatím pouze čtyřválce, ale později dorazí i verze C63 AMG s osmiválcem

Mercedes C Coupé jezdí na prakticky stejném základu jako větší sedan s tím rozdílem, že byl podvozek všech verzí snížen o 15 mm a změnila se charakteristika pružin a tlumičů. Můžete mít adaptivní tlumiče a ocelové pružiny, nebo si připlatíte za podvozek Airmatic.

Testy | Mercedes-Benz | Sportovní auta | Kupé

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Pod přední kapotou jsou zatím uloženy jen samé čtyřválce. Začíná se u benzínové jednotky 1,6 l v C180 o výkonu 115 kW (156 k) a pokračuje k dvoulitru, který má ve verzi C200 výkon 135 kW (184 k), v modelu C250 155 kW (211 k) a v C300 nakonec 180 kW (245 k). 

Nicméně později určitě dorazí verze C450 AMG se šestiválcem. Bez dieselů by to ještě nešlo, takže v nabídce jsou prozatím dvě verze čtyřválce 2,1 l o výkonu 125 a 150 kW (170 a 204 k) se vstřikováním AdBlue, aby plnily normu Euro 6.

Vedle manuálních převodovek bude v nabídce samozřejmě i automat a snad nemusíme připomínat, že Mercedes třídy C Coupé je standardně zadokolka. K vybraným motorům ale půjde přikoupit pohon všech kol 4Matic.

Testy | Mercedes-Benz | Kombi

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Protože jde o Mercedes, opět bude vybaven armádou řidičských asistentů. Adaptivní tempomat, který funguje v rychlostech do 200 km/h, umí úplně zastavit a znovu se rozjet. Systém pro udržení v pruhu dokonce ani nepotřebuje značení na silnici. Je tu i systém nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku.

Z komfortních prvků jmenujme třeba klimatizaci, která v součinnosti s navigací rozpozná tunel a automaticky přepne na vnitřní okruh. Rozšířily se i funkce konektivity a zábavní systém umí například vytvořit wi-fi hotspot.

Následující kapitola
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 109 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků