Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Kupé Mercedes třídy C právě dorazilo. Bohužel ale nemá nic než čtyřválce. Tady aspoň prozatím, silnější a větší motory přijdou.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy C Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes třídy C Coupé

I když nadšenci asi netrpělivě čekají na ostrou verzi C63 AMG, automobilka Mercedes-Benz představuje zatím jen „obyčejnou“ verzi třídy C Coupé. AMG se odhalí 19. srpna, premiéru nové kupé zažije na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje zamíří v prosinci 2015.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Technicky se model C Coupé od obyčejného sedanu třídy C příliš neliší. Pod kapotou jsou zatím pouze čtyřválce, ale později dorazí i verze C63 AMG s osmiválcem

Mercedes C Coupé jezdí na prakticky stejném základu jako větší sedan s tím rozdílem, že byl podvozek všech verzí snížen o 15 mm a změnila se charakteristika pružin a tlumičů. Můžete mít adaptivní tlumiče a ocelové pružiny, nebo si připlatíte za podvozek Airmatic.

Testy | Sportovní auta | Mercedes-Benz | Kupé

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Pod přední kapotou jsou zatím uloženy jen samé čtyřválce. Začíná se u benzínové jednotky 1,6 l v C180 o výkonu 115 kW (156 k) a pokračuje k dvoulitru, který má ve verzi C200 výkon 135 kW (184 k), v modelu C250 155 kW (211 k) a v C300 nakonec 180 kW (245 k). 

Nicméně později určitě dorazí verze C450 AMG se šestiválcem. Bez dieselů by to ještě nešlo, takže v nabídce jsou prozatím dvě verze čtyřválce 2,1 l o výkonu 125 a 150 kW (170 a 204 k) se vstřikováním AdBlue, aby plnily normu Euro 6.

Vedle manuálních převodovek bude v nabídce samozřejmě i automat a snad nemusíme připomínat, že Mercedes třídy C Coupé je standardně zadokolka. K vybraným motorům ale půjde přikoupit pohon všech kol 4Matic.

Testy | Kombi | Mercedes-Benz

Test Mercedes-Benz C 220 BlueTec kombi: Základní biturbo

Protože jde o Mercedes, opět bude vybaven armádou řidičských asistentů. Adaptivní tempomat, který funguje v rychlostech do 200 km/h, umí úplně zastavit a znovu se rozjet. Systém pro udržení v pruhu dokonce ani nepotřebuje značení na silnici. Je tu i systém nouzového brzdění, když řidič nereaguje na překážku.

Z komfortních prvků jmenujme třeba klimatizaci, která v součinnosti s navigací rozpozná tunel a automaticky přepne na vnitřní okruh. Rozšířily se i funkce konektivity a zábavní systém umí například vytvořit wi-fi hotspot.

Následující kapitola
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků