Mercedes-Benz třídy B také prodělal facelift

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz třídy B
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz třídy B

Automobilka Mercedes-Benz představuje facelift třídy B, který prvně uvidíme na autosalonu v Paříži. Pod kapotou najdeme diesely se spotřebou od 3,6 do 5,0 l/100 km, benzínové motory se spotřebou 5,4 až 6,6 l/100 km, jednu verzi na CNG a také plně elektrický model. Motory pohání přední nebo alternativně všechna kola.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes modernizovanou třídu B nabídne ve třech liniích výbavy Style, Urban a AMG Line. Když vynecháme úvahy nad smyslem AMG paketu na pětidveřovém kříženci mezi hatchbackem a MPV s naftovým motorem od Renaultu, každá linie má jinak koncipovanou výbavu a v případě AMG Line se pak liší i vzhledem nárazníků. Rozdíly najdeme i v interiéru.

Testy | Zajímavosti | Design | Mercedes-Benz | Premiéry

Test: Mercedes-Benz B 180 CDI - malá hvězda

Všechny základní detaily o motorech se dozvíte z přiložené tabulky. Snad ale neuškodí zmínit, že právě základní naftová patnáctistovka pochází z dílny automobilky Renault. Ano, v modelech B 160 CDI a B 180 CDI najdete motor, který všichni znají třeba z Méganu 1.5 dCi nebo Dacie Logan. Německá automobilka ale určitě zapracovala na odladění podle vlastních dynamických a akustických požadavků.

Modelobjemvýkon kW/ktoč.mom.l/100 km0-100 km/hrychlost
B 1801595 cm390/122200 Nm5,69,3 s200 km/h
B 180 BE1595 cm390/122200 Nm5,29,3 s190 km/h
B 2001595 cm3115/156250 Nm5,68,6 s220 km/h
B 220 4Matic1991 cm3135/184300 Nm6,57,5 s225 km/h
B 250 7G-DCT1991 cm3155/211350 Nm6,16,8 s240 km/h
B 200 CNG1991 cm3115/156270 Nm4,3 kg9,2 s200 km/h
B Electric-132/180340 Nm16,6 kWh7,9 s160 km/h
B 160 CDI1461 cm366/90240 Nm4,114,0 s180 km/h
B 180 CDI1461 cm380/109260 Nm4,111,6 s190 km/h
B 180 CDI BE1461 cm380/109260 Nm3,611,6 s190 km/h
B 200 CDI2143 cm3100/136300 Nm4,39,9 s210 km/h
B 220 CDI 7G-DCT2143 cm3130/177350 Nm4,18,3 s224 km/h

Pohon všech kol 4Matic je v nabídce standardně k modelu B 220 a přikoupit ho lze ještě k modelům B 250, B 200 CDI a B 220 CDI. Dvouspojková automatická převodovka 7G-DCT je standardně v modelech B 220 CDI a B 250. Co se samotné výbavy týče, samozřejmě byla rozšířena především výbava bezpečnostní o modernizované přednárazové systémy. K dispozici je i mnohem více příplatků, třeba internet na palubě a podobně.

Retro | Video | Mercedes-Benz | Fascinace | Luxusní auta | Sedany

Mercedes-Benz 450 SEL 6.9: vrchol evropského ledovce

Zajímavé také je, že verze na CNG a elektřinu si zachovaly praktičnost pětidveřového modelu bez kompromisů v oblasti prostoru pro posádku nebo zavazadla. Nádrže na plyn, respektive akumulátory jsou uloženy pod podlahou. Technické detaily o těchto modelech ale Mercedes zveřejní až v listopadu 2014.

Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 109 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

dnes | Radek Pecák | 4 příspěvky
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků