Mercedes-Benz SLS AMG zná svou německou cenu

Mercedes-Benz SLS AMG odkazující na legendární model 300SL konečně zná svou německou cenu, podle které se budou odvíjet ceny i v dalších evropských zemích. Základní cena byla v Německu stanovena na 177 310 eur (zhruba 4,9 milionů Kč), čímž se zařadila mezi model SL63 AMG a vrcholnou verzi SL65 AMG, za kterou si v Německu řeknou o 224 672 eur. Mercedes SLS AMG vás vyjde podstatně levněji i v případě, že jste si kdysi brousili zuby na model SLR, který se jako nový prodával s cenovkou kolem 450 000 eur.

Novinka trojcípé hvězdy se na domácí trh dostane začátkem příštího jara a krátce poté se objeví i v dalších zemích, automobilka taktéž začala přijímat závazné objednávky. Takže, teď už víte co se zbylými pěti miliony..
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Mercedes Benz SLS AMG: klasik za pět milionů
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků