Mercedes-Benz SL ve stylu SL65 AMG Black Series

Japonská značka Veilside připravila sadu doplňků, která na první pohled ze standardního Mercedesu SL udělá dravce SL65 AMG.

U nás poměrně málo známá ladičská společnost Veilside pro letošní autosalon v Tokiu připravila aerodynamické doplňky, jež standardní kupé Mercedes-Benz SL (stále ještě) aktuální generace promění ve stroj připomínající sérii Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SL opatřený novou sadou doplňků japonské značky Veilside

Prakticky všechny díly z této sady v podobně doplňků jsou vyrobeny z uhlíkových kompozitů, takže je na přiložené kresbě bílého vozu velmi snadno rozpoznáte. Základem sady jsou ale nové části karoserie včetně obou nárazníků, kapoty, blatníků, prahových obkladů a zadního přítlačného křídla.

Klepněte pro větší obrázek

Společnost Veilside je připravena vyrobit sérii 300 sad, jež pojmenovala SL Black Fortune. Prodávat se mají v přepočtu za bezmála 800 000 Kč.

Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 296 000 Kč
Mercedes Sprinter 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 158 333 km
Cena: 230 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek