Mercedes-Benz SL Styling Kit od Lorinsera

Německá ladičská společnost Lorinser si ve světě tuningu vydobyla jméno kvalitního úpravce, které je nejvíce spojováno s prestižní automobilkou Mercedes-Benz. Návrháři z této společnosti si jednou opět sedli za návrhářský stůl a výsledkem je nový aerodynamický bodykit přidávající modelu SL vzhled nekompromisního silničního dravce. Ten sestává z předního a zadního nárazníku a bočních lišt s průduchy. Nové jsou i koncovky výfuku, které vedle nepřehlédnutelného difuzoru a decentního spoileru zdobí zadní část.

K tomuto paketu optického vylepšení nabízí úpravce i několik typů slitinových disků a interiérových doplňků, které si zákazník zvolí dle vlastního uvážení. Lorinser však avizoval, že majitelé, kteří chtějí svému SL-ku přidat výkon, si budou muset ještě několik týdnů počkat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lorinser Mercedes-Benz SL
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 109 000 Kč
Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2006
Stav: 341 928 km
Cena: 105 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků