Mercedes-Benz SL GTR: německý supersport s motorem Nissan

Mark Holster představuje svůj nový projekt. Tentokrát jde o studii bestiálního supersportu Mercedes-Benz s motorem Nissan GT-R.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz SL GTR
  2. Fotogalerie

Zřejmě na prvním místě vás napadne otázka: potřebuje koncept vozu Mercedes-Benz motor Nissan? Nebo jde jen o provokaci připomínající v opačném gardu situaci, kdy používá nové Infiniti Q50 motory Mercedes-Benz? Těžko říct. Na kresbách opřed vámi stojí koncept supersportovního speciálu Mercedes-Benz SL GTR s osmiválcovým, atmosféricky plněným motorem s objemem 5,6 l vypůjčeným ze závodního modelu Nissan GT-R Nismo GT1.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SL GTR Concept

Mark Holster, student britské univerzity Staffordshire, představuje další ze svých staveb, jež má podle jeho slov představovat „nejnovější vývojový stupeň v dlouhé tradici svět ohromujících závodních automobilů Mercedes-Benz homologovaných k provozu na běžných silnicích“. Jeho vůz zatím zůstává jen „na papíře“, ale vynikat má tím nejmodernějším, co současná úroveň konstrukce podobných automobilů nabízí.

Tajné | Technika | Sportovní auta | Kupé | Příslušenství | Sport | Nissan

Nissan GT-R Nismo má zrychlit z 0 na 96 km/h za těžko uvěřitelné 2 s

Holster tak slibuje třeba skelet z uhlíkových kompozitů a lité ráfky z hořčíkové slitiny. S ohledem na použitý motor pak působí odkryté podélníky nad motorem opatřené nápisy AMG poněkud pikantním dojmem. Každopádně lze vřele doporučit důkladné prostudování přiložených kreseb.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz SL GTR
  2. Fotogalerie
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 189 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 35 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků