Mercedes-Benz S65 AMG: špičkový dvanáctiválec pojede za 11,9 l/100 km

44 komentářů

džus
28. listopadu • 14:26

Auto je famózní projel jsem se i ve verzi s500 4matic long a rozdíl je zná. reálny zvuk je super, a to zrychlení(lepší než v kde jakém masserati☺ )

vladik
15. května • 0:07

o tom golfunedávno jsem zrovna řešili S63 a už jsem sní jel i za 25l/100 takže opravdu good nemůžu si stěžovat

Martin Novák
8. listopadu • 23:33

To je trend do každého titulku psát spotřebu ? Každý z nás ví, proč se toto píše do brožůrek. Věřím, že je mezi zákazníky S-Classe ekologicky a ekonomicky smýšlející část ale ty si nebudou kupovat 6,0l 12 válcový benzín... Už se těším na M4, tam nám dáte do titulků spotřebu mimo město na ekologických pneumatikách s využitím potenciálu start a stop systému ? Prosím vraťme se k tomu o čem tyto automobily doopravdy jsou - o kráse, síle a technické vyspělosti. Copak když vidíte projíždět Prahou Ferrari tak první co Vás napadne je spotřeba ?

vladik
15. května • 0:09

celkem anoosobně řešim zda Prahou projedu za 500 nebo za 4.500 :-))

Fantomas
9. listopadu • 11:36

K té poslední větě - bohužel přesně takhle uvažuje většina obyčejných lidí. A navíc je dnes ekologie zaklínadlem a snahy o jakékoliv úspory se na nás tlačí denně ze všech stran. Nejde nepodlehnout.
Měl jsem období, před asi 10 lety, kdy mě bavila americká auta a pár jsem jich vystřídal, všechno V8.
Každý na to koukal s úžasem a obdivem. A první otázka 9 z 10 lidí byla: Kolik to žere?

homer
11. listopadu • 12:03

a na co jinýho u ameriky se ptát než na spotřebu ty neobyčejnej týpku? full výbava , zadní náhon, listový pera, jízdní vlastnosti potápějící se lodi - to ví každej

Fantomas
9. listopadu • 11:39

No a protože tento magazín už dávno není o autech a pro fanoušky aut, ale jen byznysem, tak musí psát tak, aby to zaujalo co nejvíc čtenářů.

Ghostyx
8. listopadu • 22:52

Leda tak ve snu nebo na papíře katalogu... ;-)

Ondráš
9. listopadu • 18:03

Já si myslím, že při dálniční 130tce by se na delší vzdálenost za 12l/100 km jet dalo. Otázkou je, zda-li tak nějaký majitel tohoto vozu vůbec pojede :-D

Fantomas
8. listopadu • 20:37

"Průměrná spotřeba má přitom činit 11,9 l/100 km"
Kdo tomu věří, ať tam hned běží :-))

Peedee
8. listopadu • 15:26

Tohle si nekdo kupuje protoze to ma nizkou spotrebu???

Petr
8. listopadu • 19:17

ano, ani bohatým lidem není příjemné jezdit s limo za 20-30 litrů stále k pumpě

Jig
8. listopadu • 23:38

Přesně, jde o celkové pohodlí a stavit každých 300 km na pumpě pohodlné moc není.

Tom
8. listopadu • 19:47

Presne tak.... zacinam byt alergicky na poznamky typu : kdo ma na tohle, auto spotrebu neresi.... No mozna par exotu nebo "rusu", ale kazdy i ten co na to ma radeji ujede treba 800 nez 300km na nadrz... nehlede na to ze penize pak muze vyhodit jinde.

homer
9. listopadu • 0:50

koupíš si amg a potom naříkáš nad malym dojezdem a provozníma nákladama? tak ty to máš rozdaný

Tom
9. listopadu • 5:56

Pisu o pohodli ze nemusim co 300km hledat pumpu, tohle je dlnicni stihacka a ne okruhove naradi kde to asi resit nebudes...
A navic je prijemnejsi ty penize treba minout za dobre vino a jidlo v prijemne spolecnosti.
Takze ano i bohaty clovek bude radsi za 15l/100km nez za 30l/100km
Treba to casem pochopis

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Brouk
9. listopadu • 8:54

...ale on ma na dobre vino a jidlo i kdyz mu to zere 30 na 100. Toto auto neni pro lidi, co maj na kontre 10 milionu kc...... pumpy jsou na kazdem rohu...

Tom
9. listopadu • 11:33

To ze ma na dobre vino i tak vim .... pumpy zase vsude po evrope na kazdem rohu nejsou, ale i kdyby ano je to opruz tankovat zbytecne casto.
Jasne on neresi jsetli to zere tech 12 nebo 17 ale ze by byl odvazanej z 25-30 to taky ne.
Ale myslete si co chcete.

Petr
8. listopadu • 22:17

myslím, že jsou to názory lidí, co sami nikdy bohatí nebyli a ani nemají nikoho bohatého v rodině (nějaký známý nestačí), jsou to takové tupé kecy

B. Kurial
8. listopadu • 17:12

Buďte rádi, že ten motor je schopen vykázat alespoň na papíře nízkou spotřebu, jinak by tam už dávno byl osmiválec, jen aby bylo Evropské unii učiněno za dost.

Petr
8. listopadu • 13:11

SOUSED SI KOUPIL ESKO, v černé barvě, jako milovník MB jsem z toho vážně na rozpacích, to auto mně v reálu vůbec ničím nezaujalo, ani majestátností ani designem, na fotkách to vypadalo tak dobře, ale v reálu... čekal jsem pozitivní zážitek jako například z nového A nebo facilifotvané E a prod :-))

jogurt
9. listopadu • 15:07

Jiná klientela, jiné argumenty.
Mimochodem nové esko je v interiéru zpracované excelentně. Zvenku je to fakt nuda, při jízdě taky. Ale rolls, bentley ani A8 to pořád ještě není.

Petr
9. listopadu • 17:09

i ten interié vypadá na fotkách lépe než ve skutečnosti, až v rustikálnímu interiéru dominuje obrovská plocha obrazovky a mně se to prostě v kombinaci s béžovou nelíbí (to má soused, možná v černé to bude lepší) a teké se mi zdá interiér moc členitý a vycukrovaný (vyšperkovaný), osobně bych vítal více strohosti a kupodivu vepředu není až zas moc prostoru, to mě překvapilo nejvíce
PS: prý lepší A8... no to je opravdu úlet nějakého majtele vytuněné ochcávky nebo fabky, že vy jste nikdy v S a A8 nejel, to byste nemohl napsat takovu hloupost, i u toho Bentley bych o tom hodně pochyboval, FS je jen překábatěný Phaeton, což je zase A8 a RR stojí v jiné třídě (nevím zda Ghoest není překabátěná 7), opravdu nelze srovnávat auto, které stojí od 2 mega s autem od 5 nebo 7 mega

jogurt
10. listopadu • 0:39

Zmýlená neplatí, zase sis nas..l do gatí. A8 nemá kromě akcionářů s phaetonem společného vůbec nic. Phaeton má společnou platformu (mimo motorů) s Bentley Continental, podvozky jsou dokonce zcela identické. A8 s nimi není nijak příbuzný. A srovnání A8 a S-Klasse? No prohlédni si to na vlastní oči zblízka...., ty vytuněná ochcávko.

Petr
10. listopadu • 1:24

PS: sama automobilka řadí Phaeton do luxusníějšího segmentu než A8, A8 cílí na 7 a Phaeton a Bentley FS na MB S

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
10. listopadu • 9:13

Ano, automobilka to tak má marketingově postavené, ale obeznámený zákazník ví, že A8 je to nejlepší co může koncern nabídnout. Od roku 2004 je v sérii celé v hliníku... to nikdo z konkurentů a ani v koncernu nenabízí.

a
13. listopadu • 1:31

Z hliníku je už od počátku, tedy od roku 1994, nikoliv 2004.

Petr
10. listopadu • 1:21

zjistěte si něco o motorech, převodovkách, spojkách a další spotečné technice mezi Phaetonem a A8

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
10. listopadu • 22:47

O spojkách???? bezva úlet. A která že A8, který Phaeton a který Bentley jsou v manuálu se spojkou?Žádná společná technika A8 a Phaetonu není, tedy mimo motorů W12 a V6TDI , který ovšem u A8 je zcela na pokraji zájmu. ta auta nemají ani společnou podlahovou plošinu, ani společný skelet, ani ostatní podvozkové díly, ani elektroinstalaci, vůbec nic.

Petr
10. listopadu • 23:37

Phaeton, A8 i B FS používají dvojskojkové automaty: http://www.autoindex.cz/clanek.php...
Proč ze sebe děláte takového hlupáka?

x12345678
11. listopadu • 11:26

A na tuhle kravinu jsi přišel jak? Tím, že slepě věříš blábolu diletantů z autoindexu?Phaeton nepoužívá v žádné konfiguraci dvouspojkové převodné ústrojí. Všechny phaetony mají výhradně šestistupňový planetový automat.
A8 má ve všech konfiguracích výhradně osmistupňový planetový automat. Sice se interně řešilo, zda by šestiválcový model s předním pohonem mohl nebo nemohl mít S-Tronic, závěr zní NE a tak to ještě dost dlouho zůstane.
Bentley New Flying Spur používá - v tom se liší od phaetonu - stejně jako A8 planetový osmikvalt. Žádná dvouspojka.
A konstrukčně (kromě převodovky) nemá BnFS s A8 společného vůbec nic. Zato s Phaetonem velmi mnoho.
A8 je zcela samostatný model, zatímco Phaeton a Bentley jsou Zwilinge.A jen tak na okraj, ZF (dle trotlů z autoindexu výrobce "osmistupňové dvouspojky") žádnou osmistupňovou dvouspojkovou převodovku nevyrábí. 8HP je planetový automat.Takže hlupáka tu ze sebe děláš pouze a výhradně ty sám.

jogurt
11. listopadu • 19:30

Na tom jeho plácání je ještě komické to, že zmíněné převodovky nejsou výrobkem ZF.

homer
8. listopadu • 12:45

jako že se sejdou dva majitelé v nějakém golfklubu a zajímaj se za kolik ten druhej jezdí? a trumfujou se o desetiny litru?

jogurt
9. listopadu • 15:05

jo, to bude velká švanda...B-]

Zelí
8. listopadu • 12:29

Šestilitrový benzín bude brát tak 4litry na volnoběh.

tomogo
9. listopadu • 1:59

4litry na co? Na prd, či za život?

jogurt
9. listopadu • 15:04

No na volnoběh přeci...... mimochodem, spotřeba na volnoběh se udává v litrech za hodinu. U V12 šestilitru bude kolem 2,5 l/h.

Zelí
10. listopadu • 9:07

Tak to jsi docela optimista.

Armani
8. listopadu • 11:51

Super delo hned objednavam :))

Antiautomat
8. listopadu • 11:45

„světově nejhospodárnějším výkonným cestovním dvanáctiválcem“
Hah celkom zaujimava slovna hracicka, ale strojovna teda fakt poriadna...este dotiahnut par dizajnovych nedorobkov a je to dokonale.

jogurt
9. listopadu • 15:01

Dokonalé jo ale s jednou maličkou nepodstatnou chybičkou. Za 11,9 to nepojede ani s kopce.

Mim
9. listopadu • 20:17

S kopce to určitě nepojede, ale z kopce jo.

VB
9. listopadu • 22:17

Popravde, pojede jak z kopce tak s kopce ;-) zalezi podle chuti ridice...

jogurt
10. listopadu • 0:33

a z kopce ven nebo s kopce dolů?

Doporučujeme

Články odjinud