Mercedes-Benz S63 AMG Coupé má po tuningu od Mansory 900 koní

Věřte nebo ne, ale tuner Mansory se tentokrát držel docela při zemi. Ano, auto má možná až moc výrazný bodykit, ale na poměry Mansory je to velmi decentní a skoro až nenápadný styling. Dokonce auto nevypadá ani jako čmelák... Důležité věci se tentokrát dějí opět pod kapotou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Mansory se tenotkrát drželi nezvykle při zemi, auto nalakovali jen jedním decentním tónem a odpustili si i brutální křídla a bodykity. V motorovém prostoru ale nezůstal kámen na kameni, respektive ojnice na hřídeli

Mercedes-Benz S63 AMG Coupé není auto, které by jen tak někdo označil za nedůstojně pomalé. Dvakrát přeplňovaný osmiválec 5,5 l dává v sériovém stavu výkon 585 koní a točivý moment 900 Nm, ale to samozřejmě zákazníkům Mansory nestačí.

Tuning | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Brabus udělal z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monstrum

U Mansory vyměnili vnitřnosti motoru. Nová je kliková hřídel, ojnice, ložiska, turbodmychadla, sání, výfuk, řídící jednotka... Vlastně z původního motoru zůstal jen blok a písty. Výsledkem jsou dva stupně výkonu. Můžete mít základní upgrade na 720 koní a 1100 Nm.

Jestli vám to ale nestačí, výkon lze zvednout až na 900 koní v 5700 ot./min. a točivý moment vzroste na 1430 Nm. V zájmu životnosti převodovky je ale elektronicky snížen na 1300 Nm v rozmezí 1600 až 5700 ot./min. Akcelerace na stovku se odehraje už za 3,3 sekundy a maximální rychlost je omezena na 300 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 185 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 470 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků