Věřte nebo ne, ale tuner Mansory se tentokrát držel docela při zemi. Ano, auto má možná až moc výrazný bodykit, ale na poměry Mansory je to velmi decentní a skoro až nenápadný styling. Dokonce auto nevypadá ani jako čmelák... Důležité věci se tentokrát dějí opět pod kapotou.
U Mansory se tenotkrát drželi nezvykle při zemi, auto nalakovali jen jedním decentním tónem a odpustili si i brutální křídla a bodykity. V motorovém prostoru ale nezůstal kámen na kameni, respektive ojnice na hřídeli
Mercedes-Benz S63 AMG Coupé není auto, které by jen tak někdo označil za nedůstojně pomalé. Dvakrát přeplňovaný osmiválec 5,5 l dává v sériovém stavu výkon 585 koní a točivý moment 900 Nm, ale to samozřejmě zákazníkům Mansory nestačí.
U Mansory vyměnili vnitřnosti motoru. Nová je kliková hřídel, ojnice, ložiska, turbodmychadla, sání, výfuk, řídící jednotka... Vlastně z původního motoru zůstal jen blok a písty. Výsledkem jsou dva stupně výkonu. Můžete mít základní upgrade na 720 koní a 1100 Nm.
Jestli vám to ale nestačí, výkon lze zvednout až na 900 koní v 5700 ot./min. a točivý moment vzroste na 1430 Nm. V zájmu životnosti převodovky je ale elektronicky snížen na 1300 Nm v rozmezí 1600 až 5700 ot./min. Akcelerace na stovku se odehraje už za 3,3 sekundy a maximální rychlost je omezena na 300 km/h.