Nevím, kde autor zjistil, že jsou skla tlustá 6 cm. Ve videu (0:52) jasně říkají, že sklo má tloušťku JEDEN centimetr..."a cim to je zvonku tak vyrazne poznat aj zo 100 metrov ?" - je o 1,5 m delší než sériové modely třídy SJen by mě zajímalo, jak by si tohle auto poradilo při parkování nebo v nějaké ostré zatáčce:-D
Tohle auto místo nehledá, tohle auto si místo dělá :)
No tak za ty prachy si koupim L159 a nebo TANK, ktery kdyz prehlidne tohohle predrazeneho krapa, tak zustane na placku.
už vidím, jak jedeš s tankem po městě :-D
To je kočár
Prý zevnitř ani zvenší není moc poznat že je to panzer:-D Matějka Matejka, poznat to jde z venku i ze 100metrů. A uvnitř je to evidentní, neboť ty tlusté stěny ubírají místa ze všech směrů úplně enormě. Třeba šofér tam má místa nula nula nic :-P První o tom něco vím, pak píšu, ne naopak;-)
a cim to je zvonku tak vyrazne poznat aj zo 100 metrov ?
zmensenymi oknami
Zadné dvere by mohli byť posunuté trochu dopredu, aby nemali vykrojenie pre blatník, a za zadnými dverami by mohlo byť ešte ďalšie okno - tak ako to majú autá Rolls-Royce. U tohto Eska sa mi zdá, že nastupovanie nie je až také pohodlné ako u tých Rollsov, zvlášť keď nastupujú ľudia aj do sedadiel otočených do protismeru. Zaujímavé je, že prvé Pullmany na báze triedy S mali zadné dvere vyriešené práve takto.
kůůůrwa, to je parník :-D
да это да
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.