Mercedes-Benz S 500 Hybrid představen, pojede 250 km/h a za 3 l/100 km

Automobilka Mercedes-Benz představuje podrobnosti ke svému novému modelu S 500 Hybrid. Alespoň na papíře docela berou dech…

Co se luxusních modelů a vlajkových lodí týče, letošní léto rozhodně patří prezentaci nové generace modelu Mercedes-Benz třídy S (W222). Ten jsme vám podrobně představili již v květnu a oficiální informace jsme pak v červenci doplnili o snímky a dojmy z prvního živého setkání. Záhy poté následovala premiéra sportovně střižené verze Mercedes-Benz S 63 AMG a již na počátku srpna jsme vám přinesli poslední informace o připravovaných dvanáctiválcích S 65 AMG a S 600.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz S 500 Hybrid se objeví již letos ve Frankfurtu

V posledně zmíněném článku byla řeč také o modelu Mercedes-Benz S 500 hybrid, který se nyní stává skutečností a veřejnosti se v plné parádě představí na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu. V současné nabídce se již nachází verze S 400 Hybrid, která se však od novinky celkem výrazně liší. Jejím jádrem je zážehový motor 3,5 l V6, jenž spolu s elektromotorem dosahuje výkonu 333 koní (245 kW), z 0 na 100 km/h zrychlí za 6,8 s a vykáže průměrnou spotřebu 6,8 l/100 km.

Zajímavosti | Design | Fascinace | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz třídy S 2014: první živé setkání (+ 62x foto)

Nový S 500 Hybrid, to má být ale úplně jiná káva. Předně, půjde o plug-in hybrid, tedy soustavu umožňující dobíjení baterií z externích zařízení a plné rozpojení obou pohonných jednotek. Základem je zážehový šestiválec 3,0 l s přeplňováním a výkonem 333 koní (245 kW) a točivým momentem 480 Nm, který doplňuje elektromotor o výkonu 109 koní (80 kW) a točivém momentu 340 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po technické stránce bude S 500 Hybrid ze zcela jiného těsta než současný S 400 Hybrid...

Tato sestava vozu Mercedes-Benz S 500 Hybrid s dosud neupřesněnou hmotností umožní zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,5 s a dosáhnout elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. Na čistě elektrický pohon vůz ujede prý až 30 km, ovšem nejvíce vás jistě zaujme deklarovaná hodnota průměrné spotřeby paliva: má činit jen 3 l/100 km. K dispozici budou řidiči čtyři jízdní režimy Hybrid, E-Mode, E-Save a Charge a prodeje mají být zahájeny v průběhu příštího kalendářního roku.

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků