Mercedes-Benz S 250 CDI: naftový čtyřválec pro třídu S oficiálně představen

22 komentářů

matuS
26. září • 9:32

ma to parametre ako niekdajsia s320cdi, a nepamatam si, ze by sa niekto nad tym pozastavoval.

Brouk
24. září • 17:58

S500, 388 koní a průměrná spotřeba 9,3 l/100 km....HA HA, to je vazne dobry vtip.
S250CDI - 240km/h, to je taky dobry vtip.

Antiautomat
24. září • 20:59

520d, plne nalozeny 240kmh tacho - stale vtip?

Tom
25. září • 10:27

Tacho? Par rozhodne ano:-D

_DAVE_
24. září • 12:42

parametry jsou na základní motor i do eSka dostačující, brzda do nebude. Jediný problém je zvukový projev, výrobce dává každému možnost svobodné volby.

Ivo
24. září • 11:45

2litr je to S-ka podle Vás špatný, tak s tím přece můžeme něco dělat - nekupovat ho a koupit tam V12 600. Takže si každý kupte S 600 a když nikdo nekoupí S250 CDI, automobilka se na něj vykašle. Škoda, že vždycky nejvíc křičí ti, kteří si takové auto maximálně koupí na plakátu, popř ojeté, zákazník si může vždycky koupit ten oný V12...Tady se pořád brojí proti dieselu a obsahově menším motorům v autech vyšší třídy, na konkurenčním autowebu proti SUV...no to je teda...

ABC
24. září • 12:06

Přesně tak, všichni dělají jak kdyby nebylo nic jiného ke koupi. Pouze dostali možnost volby a že se bude prodávat je jasné.

zandome
24. září • 11:31

To je skor marketing, pre upokojenie zelenych. Sko sa celosvetovo, ale aj v Europe najlepsie predava ako 500ka, 250CDI na tom vela nezmeni. Napriklad 7er sa najlepsie predava ako 730d.okrem toho, slusne motorizovane to bude, ked to aj dobre odhlucnia tak preco nie - stale to bude S-klassa na vzduchovom podvozku, perfektnym automatom, masaznym sedadlami atd.To skor tie prve diesle co sa do Sklasse montovali boli barbarstvom

Martin
24. září • 9:37

Nechápu, proč se u auta za 2 miliony řeší spotřeba. Když si spočítám provozní náklady (cena auta, zimní pneu, pojištění, servis,..), tak rozdíl 3 litry ve spotřebě je naprosto zanedbatelná položka.

lamal_SK
24. září • 14:39

a emisie? ja viem , ze automobilova doprava nieje najvacsim producentom znecistenia ovzdusia /ked neratam vyrobu automobilov to je ruka v ruke s vyrobnym priemyslom/, ale je to jedna z mala odvetvi kde idu znizit emisie bez mega velkych financnych investicii a bez vyrazneho oplyvnenia kvality produktu / v tomto pripade motora a jeho vykonovych-charakterovych vlastnosti/predstavte si znizit vyrazne emisie 10 rocia zavedenych priemyselnych vyrbnych podnikov v USA alebo znizit vyrazne emisie leteckej dopravy ... auto doprava je stale najjednoduhsia cesta k znizeniu prodkukcie emisii...bohuzial na to do itej miery doplaca tos je to uz tak, no az take strasne to nieje, kto chce ten vie poriadny motor vyrobit aj pre nomu EU 5

WinDiesel
24. září • 9:46

To řešíš jenom Ty. Ostatní jdou a koupí si prostě co potřebují, co jim vyhovuje. Já osobně 6válec mám, spotřebu neřeším ale řeším dojezd, tam by se mi dojezd o 200 km větší náramně hodil.

Antiautomat
24. září • 10:00

To sedi, rok dozadu sme boli v v Chorvatsku, ja s mojou koktafkou 20v (nie T), dalej s feldou (1.6, drzala sa vyborne), no a kolega s 520d...pokial ten s-kovy motor nebude trpiet znamymi problemami mercedesovskych dieselov (Delphi and co), potom to vidim s tym s-kom celkom dobre. A o traktorovy zvuk sa tiez velmi bat netreba, v tej velkej kasni sa to uz da utlmit celkom slusne, ten 520d napriklad zvukom vobec neobtazuje, jedine v nizsich otackach je to dost vlazne. Ked vsak niekto ale zvlada radenie na slusnej urovni, dokaze to byt prekvapivo svizny vehikel, pre ''mantakov'' moze byt pomocka automat. Nie som ziadny priaznivec dieselov (nove auto bude takisto benzinak, ja sa musim za volantom bavit) ale na dlhe cesty a pre firmy s velkym vozovym parkom to S-ko moze byt vyborna kara, podobne ako ten 520d.

mclown
24. září • 11:21

hej ale 5kove BMW zodpoveda Eckovemu MB, nie Skovemuto je ako BMW 720d to by uz bolo celkom smutne

Antiautomat
24. září • 20:58

Hm, ten M-B ma skoro o 200 kubikov a 150Nm viac, co cely rozdiel moze velmi rychlo zmazat. Navyse, kedze to ma automat, je to cele, aspon co sa tyka volby kvaltu, takpovediac ´blbuvzdorne´. A teda drzane neustale v patricnych otackach, cim ma vodic drvivu vacsinu z tych 500Nm stale k dispozicii.Myslim ze bude velmi zalezat na zladeni motora s prevodovkou, pokladam to za alfu-omegu celej tej kombinacie a strasne rad by som si toto auto skusil, fakt som zvedavy ako to zladili dokopy. Co sa tyka dynamiky, zrejme trochu to bude trvat, kym sa to cele rozkotula, ale s ´podmotorovanim´ to az tak zle nevidim. Okrem toho, par rokov dozadu mal tie iste parametre trojliter diesel a odvazi sa niekto povedat ze je to pomale? Ego vravi ze je to storvalec a k velkemu autu akosi podvedome patri sest pollitrakov, no na druhej strane usetrenych x-kg a mensia spotreba ma svoje vyhody. Skor ako o nedostatok 'pary' by som sa obaval o spolahlivost, to ale ukaze cas.Sudiac podla toho, ako si slabsi dvojliter diesel poradil s plne nalozenou 520d, ocakavam podobne ak nie lepsie vysledky aj tu. Kazdopadne, chcelo by to skusit nazivo -> mesto, okresku, dialnicu, prazdne, plne, po rovine, v kopci.....

spiti
24. září • 9:54

Jenže Mecedes třídy S je dost často používaný jako taxi auto pro hotely, letiště atd. A ty spotřebu řeší. A navíc evropká komise straší pokutama za nadměrný emise u automobilek, tam bych já viděl hlavní důvod pro vznik těchto motorizací.

Martin
24. září • 9:51

Já to právě neřeším.

Phoenix
24. září • 9:44

Možná u jednotlivce... Když to firma nakoupí pro svoje Top, tak jich má už několik a pak už to jde hromadně - pojištění, spotřeba...

jaja
24. září • 9:19

Uváděné snížení objemu u S500 je špatně, nárůst výkonu o 20% na 388 koní je opět špatně. Proč někdo píše o něčem o čem nemá tušení, nebo spíše má svou práci úplně u ....

jiri
25. září • 16:37

Nenene, on nemá svou práci u p...., on na víc prostě nemá.

furgon
24. září • 8:18

2148 ccm

Phoenix
24. září • 8:14

Já nevím, co je na tom špatného? Vidí/viděl snad někdy někdo něco špatného na tom, že do miniaturního auta se narve motor jako kráva? Neviděl, naopak, většinou z toho všichni pomalu vytekli... Pokud ten motor na to auto výkonově stačí, proč ne? Copak to je nějaká modla, že když mám auto nad 5 metrů, tak do toho nesmí nic menšího? Doba se mění a tomu se musí přizpůsobit i auta - až přijdou praktické testy a tam se ukáže, že to je krok vedle, pak tomu fňukání budu rozumět...

Tomas B
24. září • 11:46

souhlasím, mně to vůbec nevadí, tak je tam prostě jen motor o obsahu 2,2l no a co. Má to lehce přes 200k, stovku za 8s - za to se není třeba stydět. Mercedes nahoní emise směrem dolu, lidi co po tom autě touží, ale pár peněz jim chybělo si ho koupí.... Nic víc nic míň

Doporučujeme

Články odjinud