Mercedes-Benz R Grand Edition: poslední pokus před koncem?

11 komentářů

R-user (AMG)
11. května • 23:56

Trochu mimo misu ale 1/2 roku mam R 63 AMG (kratke), tzn. klasicky R-ko s 6.2 V8 510 koni vyladene od AMG (prevodovka, podvozek atd.) + cip na 550 koni a vypnuty omezovac (0-100 cca. 4.8s + maximalka pry pres 300, osobne jsem zkusil 280Km/h, navic jsem nemel v tak velkem aute odvahu)AMG verze je standardne v plne max. vybave, odvetravani sedacek, audio Harmann-Kardon, DVD + LCD atd., nevim co by tam jeste slo pridat, krome 22" kol ktere jsem dostal od prodejce, normalne bych asi nekoupil ale na R-ku vypadaji i 22" kola docela male :-).Kupoval jsem primarne jako rodine auto s "trochu" lepsim motorem, chtel jsem trochu vetsi a 4x4 ale ne SUV (meli jsme Q7 a nic moc) +vzduchovy podvozek kvuli komfortu na ceskych cestach. Zatim jsem max. spokojeny, krome svolavaci akce na vzduchovy podvozek a uvolnene sani zadna porucha. Jedine co obcas zlobi je elektronicke otevirani kufru, zlobi stejne jako na Q7, nebo na MB E-classe, ktere jsem mel predtim.Negativum je samozrejme spotreba (prumer 20l cca., dojezd 400km nic moc) a mene mista na zadnich sedackach nez bych od tak velkeho vozu cekal. Je velka skoda, ze 2 rada sedacek nejde posunout vic dozadu na ukor 3.rady/kufru, jinak je to dokonale auto (zaklad je mimochodem z MB GL), zajimava kombinace MPV/SUV/combi + stihacky (v AMG verzi).

Vasut
11. května • 17:58

Vytecne auto - ne ze bych na nej v teto chvili mel rozpocet a potrebovla ho ale mit rodinu tak jednoznacna volba.

adam
11. května • 19:16

Minulej týden jsem si ho vyzvednul, čekal jsem na něj 1/2 roku a vždycky se mě líbil, navíc teď po feceliftu je super. Nulový leasing, odpočet DPH a velká sleva u prodejce dostala cenu na 800 000.

Bob
12. května • 21:32

Jak velká sleva?

Vasut
11. května • 22:16

Blahopreji - a za ty penize neni co resit ! Krasny vuz.

Deli
13. května • 8:33

asi tak, za 8kil je to docela pěkné :-) R-ko se mi přijde jako hodně zajímavý auto, hlavně je neokoukaný...

xxx
11. května • 15:35

Podla mojho nazoru R-ko bolo primarne urcene pre trh USA kde pri ich cenach novych aut a nakladoch ktore ma Mercedes pri jeho vyrobe v USA je zisk minus. Ono vznikol este za euforie zlucenia mercedes a chrysler kedy malo vedenie kuur*a velke oci a potom zial prislo vytriezvenie. No po bitke je kazdy general. Inak R-ko je horuci adept na moje dalsie auto, muchy su vychytane a nepoznam nikoho kto by si posledny "facelift" nechvalill.

Petr
11. května • 17:57

R Klasse povazuji za jeden z nejlepsich a nejhezcich Mercedesu vubec. Take o nem vazne uvazuji ;-)

Jogurt
11. května • 15:20

R-ka bude škoda. Pominu-li ty, kterým auta větší a novější než favorit působí automaticky pupínky, pak u ostatních (byť v menšině) je většinou R-Klasse vnímána jako velmi zajímavý vůz, jen by si ho tak nějak nekoupili. přitom je to stejná kráwa jako Q7, jen posazená do přízemí a ne do prvního patra. A to možná rozhodlo..... Přitom je lepší než ML........

Jirka
11. května • 21:36

Me se to auto vzdycky libilo. Nepopularita tohoto modelu stlacila ceny novych i ojetych vozu na vyrazne mensi cenu, nez behem uvedeni na trh a to me privedlo do autosalonu, abych jej dukladneji prozkoumal. Libi se mi stale, ale cekal jsem vice. Na to jak je zvenku velky, neni prostornost nic moc. Asi jsem porad "cechacek" a koukam treba na velikost kufru a vnitrni variabilitu. Ve srovnani s Eckem, u me neobstal.

Zelí
11. května • 19:05

Když jsem ho viděl při první prezentaci na fotkách, tak jsem byl nadšený. Pravdou je, že v reálu mě nějak neuchvátil. Připadalo mi to jako malé viano. Pro některé zákazníky tam asi chybí to "povýšení nad ostatní", které nabízí SUV. Tedy marketingově nezacílili na správnou klientelu.
Možná, kdyby to narychlo přesunuli do třídy SUV tj. trochu to nadzvedli a udělali tomu agresivní masku, boční prolisy a vytlačené blatníky, tak by to ještě zachránili. Jó a málem bych zapomněl, samozřejmě ještě tlačítko na uzávěrku diferáku a redukční převodovku a dopředu ochraný rám z nerez trubek.

Doporučujeme

Články odjinud