ICOM= Idiot COMpany:-D
hele s conectem jsem jezdil a jezdilo se s ním perkfektně i to řazení bylo fajn.jenže v icomu s tím jezdí kde kdo tak se pak není čemy divit
Autobus od Mercedesu a převodovka, to je na dlouhé povídání. Dřív tady u ČSAD jezdily Connecta, a to byl těžký zmetek. Staré Karosy jezdily a jezdily, jednou za X let se mi stalo že karosa nedojela. SORky byly taky v pohodě. Až když ČSAD nakoupilo Mercedesy Connecto, tak každou chvíli autobus nepřijel kvůli nějakému "technickému problému". Vesměs právě proto, že ty Connecta měly jakousi pojebanou sekvenční převodovku, ovšem s klasickou spojkou na pedál, jen místo šaltrpáky měly joystik na sedačce řidiče. Nejen že je řidiči nenáviděli, protože manipulace s nimi byla zoufalá, ale navíc se pořád - no víte co :-D A fest. Jednou autobus dokonce nepřijel kvůli tomu, že v něm řidič na konečné nechal kvalt, do rána utekl vzduch a bylo vymalováno. Bez vzduchu nešlo vyřadit, bez vyřazení nešlo nastartovat, bez nastartování nejde jaxi nafoukat vzduch.... Connecta byly neskutečné zmetky i z pohledu cestujícího, Intoura jsou alespoň v tomhle lepší, ale mám takové tušení že klasické řazení asi chtěla jak firma, tak i sami řidiči. Protože to joystikové sekvenční řazení byl evidentně výmysl chorého mozku. Na drohou stranu - proč se do příměstských autobusů nedává klasický dvoupedálový automat, stejně jako třeba couvací kamery, to dodnes nechápu taky.
Docela mě udivuje, že jsou s manuální převodovkou - to neumí Mercedes do autobusů automat?
V automatu to bude stát o nějaké to Euro víc. ICOM kupuje autobusy totálně oholené.I tak ale apeluji na vedení ICOMU. Kupujte prosím autobusy v automatu. Vaši řidiči s manuálem jezdí tak úsporně, že se to nedá vydržet. On jede po rovině 40km/h na čtyřku, motor duní že zaléhají uši, koukám že sahá po řadící páce o on tam narve pětku.
Letos jsem jel s Icomem jednou (a stačilo!) a bylo to přesně tak, jak říkáš. To bylo dunění při rychlosti cca 50km/h mimo obec, že jsem se chtěl jít řidiče zeptat, zda není na busu nějaká závada:-/
V Icomu je totiž výplata řidiče vázaná na spotřebu. Pokud chce řidič dostat zaplaceno, musí jezdit jak popisujete, anebo si dotankovat za svoje.
mně zase udivuje, že nedokážete pochopit, že si převodovku objednává zákazník
Me zas udivuje ze si zakaznik objednava manual. Cena uz snad nebude takovy rozdil. Ale asi udrzba bude jinde :-/
Teda to lino u ridice :-/
vzor podlahy autobusu si objednává zákazík, lze standardní šedné "lino" nebo vzory v různých barvách včetně dekoru dřeva nebo mramoru
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.