Mercedes-Benz předal českému ICOMu 12 autobusů, plní Euro VI

11 komentářů

honza
24. listopadu • 21:30

ICOM= Idiot COMpany:-D

16. března • 9:15

hele s conectem jsem jezdil a jezdilo se s ním perkfektně i to řazení bylo fajn.jenže v icomu s tím jezdí kde kdo tak se pak není čemy divit

JirkaK
7. května • 17:10

Autobus od Mercedesu a převodovka, to je na dlouhé povídání. Dřív tady u ČSAD jezdily Connecta, a to byl těžký zmetek. Staré Karosy jezdily a jezdily, jednou za X let se mi stalo že karosa nedojela. SORky byly taky v pohodě. Až když ČSAD nakoupilo Mercedesy Connecto, tak každou chvíli autobus nepřijel kvůli nějakému "technickému problému". Vesměs právě proto, že ty Connecta měly jakousi pojebanou sekvenční převodovku, ovšem s klasickou spojkou na pedál, jen místo šaltrpáky měly joystik na sedačce řidiče. Nejen že je řidiči nenáviděli, protože manipulace s nimi byla zoufalá, ale navíc se pořád - no víte co :-D A fest. Jednou autobus dokonce nepřijel kvůli tomu, že v něm řidič na konečné nechal kvalt, do rána utekl vzduch a bylo vymalováno. Bez vzduchu nešlo vyřadit, bez vyřazení nešlo nastartovat, bez nastartování nejde jaxi nafoukat vzduch....
Connecta byly neskutečné zmetky i z pohledu cestujícího, Intoura jsou alespoň v tomhle lepší, ale mám takové tušení že klasické řazení asi chtěla jak firma, tak i sami řidiči. Protože to joystikové sekvenční řazení byl evidentně výmysl chorého mozku. Na drohou stranu - proč se do příměstských autobusů nedává klasický dvoupedálový automat, stejně jako třeba couvací kamery, to dodnes nechápu taky.

Joystick
7. května • 6:49

Docela mě udivuje, že jsou s manuální převodovkou - to neumí Mercedes do autobusů automat?

Atnarfus
7. května • 20:39

V automatu to bude stát o nějaké to Euro víc. ICOM kupuje autobusy totálně oholené.
I tak ale apeluji na vedení ICOMU. Kupujte prosím autobusy v automatu. Vaši řidiči s manuálem jezdí tak úsporně, že se to nedá vydržet. On jede po rovině 40km/h na čtyřku, motor duní že zaléhají uši, koukám že sahá po řadící páce o on tam narve pětku.

Vagi
14. května • 20:22

Letos jsem jel s Icomem jednou (a stačilo!) a bylo to přesně tak, jak říkáš. To bylo dunění při rychlosti cca 50km/h mimo obec, že jsem se chtěl jít řidiče zeptat, zda není na busu nějaká závada:-/

Marty
16. května • 17:57

V Icomu je totiž výplata řidiče vázaná na spotřebu. Pokud chce řidič dostat zaplaceno, musí jezdit jak popisujete, anebo si dotankovat za svoje.

Petr
7. května • 12:23

mně zase udivuje, že nedokážete pochopit, že si převodovku objednává zákazník

Pavel
7. května • 12:36

Me zas udivuje ze si zakaznik objednava manual. Cena uz snad nebude takovy rozdil. Ale asi udrzba bude jinde :-/

Pavel
6. května • 19:54

Teda to lino u ridice :-/

Petr
7. května • 12:25

vzor podlahy autobusu si objednává zákazík, lze standardní šedné "lino" nebo vzory v různých barvách včetně dekoru dřeva nebo mramoru

Doporučujeme

Články odjinud