Mercedes-Benz předal českému ICOMu 12 autobusů, plní Euro VI

Česká společnost ICOM Transport právě rozšířila svoji flotilu o dvanáct autobusů Mercedes-Benz Intouro plnících emisní normu Euro VI.

Jde o vůbec první větší zásilku autobusů ve specifikaci Euro VI, jež se u nás dosud objevila. Tyto vozy se zařadí do flotily modro-bílých autobusů ICOMu, jež po republice slouží zejména v městské, příměstské a meziměstské dopravě a jde vesměs právě o vozidla značky Mercedes-Benz. Nové stroje mají 50 sedadel Inter-Star-Eco a 1 380 mm širokou zdvižnou plošinu pro kolečková křesla vozíčkářů. ICOM Transport od roku 1998 odebral již více než 1 000 nových autobusů Mercedes-Benz.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové autobusy Mercedes-Benz Intouro pro českého přepravce

Všech dvanáct nových autobusů Mercedes-Benz Intouro, jichž se mimochodem dosud vyrobilo více než 6 000 kusů, má zvýšenou podlahu a specifikací odpovídá zejména požadavkům meziměstské přepravy. O pohon se starají motory řady OM 936 BlueEfficiency Power s výkonem 299 koní (220 kW). Za zmínku stojí, že autobusy Mercedes-Benz Intouro vznikají v tureckém Hosdere poblíž Istanbulu.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků