Mercedes-Benz otevřel první motorárnu mimo Německo. V Číně.

Automobilka Mercedes-Benz poprvé ve svých novodobých dějinách zahájila výrobu pohonných jednotek pro osobní vozy za hranicemi své domoviny.

Představitelé značky Mercedes-Benz včera v Pekingu slavnostně otevřeli novou továrnu na výrobu motorů pro osobní automobily Mercedes-Benz. Výstavba tohoto provozu, exportujícího německé know-how do Číny, probíhala od roku 2011 a přišla přibližně na 400 milionů eur. V současnosti společnost Beijing Benz Automotive Corporation, společný projekt Daimleru a Beijing Auto, vyrábí především SUV GLK a třídy C a E.

Tajné | SUV | Mercedes-Benz | Auta z Číny | Byznys

Mercedes-Benz GLK 260: čínský úder proti německé konkurenci

Nová motorárna má značce Mercedes-Benz pomoci uspokojit trvale rostoucí poptávku čínských zákazníků po luxusních automobilech. Má roční kapacitu 250 000 pohonných jednotek a bude vyrábět čtyř a šestiválcové motory pro osobní vozy Beijing Benz Automotive Corporation (BBAC) i pro užitkové automobily Vito/Viano vyráběné konsorciem Fujian-Mercedes.

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek