Mercedes-Benz ML 63 AMG TopCar Inferno: návštěva z pekla

Ruská ladičská firma TopCar přichází s další, tentokrát slovem i skutkem pekelnou stavbou na základě prestižní verze modelu Mercedes-Benz ML 63 AMG.

Špičková verze Mercedes-Benz ML 63 AMG byla představena na loňském autosalonu v Los Angeles a my jsme vám ji nabídli také v redakčním testu. Netrvalo přitom dlouho a již v lednu letošního roku přispěchala ruská ladičská společnost TopCar s prvním bodykitem. Nyní se k modelu ML 63 AMG její činovníci vrátili, ale byli již o poznání důkladnější a zaměřili se i na ladění motoru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz ML 63 AMG TopCar Inferno

U TopCaru se toho nebojí a nabízejí modifikované luxusní automobily především pro domácí oligarchy. Za připomenutí stojí například upravené provedení nové generace modelu Porsche 911 Carrera 4/4S TopCar nebo vylepšená, superluxusní varianta pancéřované limuzíny Mercedes-Benz S600 Guard TopCar s čalouněním krokodýlí kůží a pozlacenými doplňky.

SUV | Premiéry | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

Nová stavba Mercedes-Benz ML 63 AMG z dílen TopCaru nese přiléhavé označení Inferno a pohodlně zapadne mezi podobně upravené automobily, jež se stávají běžným koloritem našich měst i vesnic. Za pozornost stojí hlavně sada aerodynamických doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů a Kevlaru, do které patří hlavně oba nárazníky (vzadu s difuzorem a pozměněnými koncovkami výfuků), obklady prahů a spodních částí dveří, nástavce blatníků nebo spoiler pod spodní hranou zadního okna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Doplňky karoserie jsou vesměs z uhlíkových kompozitů a Kevlaru

Přední nárazník nese zdroje LED pro denní svícení a vzadu si všimneme mírně zatmavených sdružených svítilen. Interiér se dočkal hliníkových pedálů a nových koberečků s logy TopCaru, co se čalounických a obkladových materiálů týká, nápadům zákazníků se meze nekladou. Vůz na snímcích je však uvnitř vyveden v podobném schématu jako již zmíněná limuzína Mercedes-Benz S600 Guard TopCar, ovšem chybí jak čalounění krokodýlí kůží, tak i zlaté akcenty. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Těmito novými aerodynamickými doplňky jistě svůj vůz spolehlivě odlišíte

Co se pohonné jednotky v podobě osmiválce s objemem 5,5 l, dvojnásobným přeplňováním, výkonem 525 koní (386 kW) a točivým momentem 700 Nm týče, značka TopCar při jejím ladění spojila své síly se specializovanou společností Evotech a připravila tři stupně jejího posilování. A připravte se na skutečně vysoké cifry (ať už jde o výkon a „kruťák“, nebo ceny), již ten první nabízí 649 koní (477 kW) a 980 Nm v přepočtu za 200 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Při pohledu do luxusního interiéru si nelze nevzpomenout na nedávnou kreaci M-B S600 Guard TopCar
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků