Mercedes-Benz již vyrobil celkem 10 milionů vozů 190 a třídy C

11 komentářů

Pamětník
28. srpna • 15:08

Nejezdili náhodoutímto typem MB i veksláci ve filmu "Bony a klid"?

JirkaK
28. srpna • 17:22

Tuším že ne, že to bylo "piáno" řady W123. Tedy předchůdce větší řady "E" z konce 70. let.

Karel  Antonín
28. srpna • 18:15
JirkaK
28. srpna • 9:16

Žebřiňák, chudobka - no asi je jasné, že ve své době to byla nejnižší řada, zvaná kinderbenz. Takže srovnávat stodevade s vyššími modely mercedesů má asi stejný smysl jako porovnávat fabii se superbem. Takže ano, z produkce mercedesu to byla víceméně chudobka, protože jinak by zákazníci neměli důvod kupovat vyšší a dražší řady.
Na druhou stranu to bylo naprosto spolehlivé, technicky vyspělé a nekompromisně konstruované auto, které deklasovalo veškerou běžnou dobovou konkurenci. A pokud jde o kvalitu podvozku a úroveň jízdního komfortu, čtvrt století stará stodevade dodnes překoná spoustu současné běžné produkce ve střední třídě.

Karel  Antonín
26. srpna • 8:14

190 si dobře pamtuji v devadesátých jich jezdilo poměrně dost.
Byla taková chudobka a na svezení tak trochu žebřiňák například v porovnání ke 123 a zejména 124.

Petr
26. srpna • 13:33

To je zase cint od teoretika z Ukrajiny.

Petr
26. srpna • 19:03

Snad jen člověk, který viděl tyto auta jen z autobudu může porovnávat W123 a W201.

Karel  Antonín
26. srpna • 13:54

Aááááááááááááááá malej Pete se nám ozval..
Víš Pe´tulíku má to jeden drobnej háček a to že s oběma mám osobní zkušenost.
Teda 124 v 3,2 a mohu ti říc docela spokojenost.
190 jsem se akorát vozil a stačilo mi to.
Ve své době se říkalo že 190 je nejhorší Méďa.

Petr
26. srpna • 18:45

1. Pokud jsou vaše cinty tak pravdivé jako odhad mého věku, tak není potřeba nic dodávat.
2. Každý nejmenší MB je v podstatě ten nejhorší. Dnes A není tak pohodlné jako C nebo E nebo S, tak tomu bylo i v době prvního "malého" Mercedesu.
3. Je málo pravděpodobné, že jste měl 190 v době její produkce. Samozřejmě, že v anonymní diskusi to nelze zjistit, ale je to patrné z obeckých keců, které tak rádi od sebe opisují v totožných formulacích ti kdo jezdili ve Š 105. 190' se vyráběla od 1982 do 1993, za komunistů bylo v ČR jen několik desítek 190'. Stejně malý počet je těch z nás, co jsme žili na západě a dnes si krátíme čas zde. Po 1989 bylo málo lidí co tak rychle zbohatli, a ti co zbohatli, tak si malého Mercedesa moc nekupovali, to raději něco reprezentativnějšího. Takže je málo pravděpodobné, že jste ji měl v době produkce. Těžko posuzovat 190' například v roce 1998 (kór když jste měl nějakou vylágorvanou na Ukrajině s neidentifikovatelným počtem km), v té době to bylo koncepčně staré auto již 16 let. Ale ve své době byla 190' špičkové auto i v oblasti pohodlí ve své třídě, zkuste porovnat se střední třídou ze začátku 80' let (Passat, Audi 80, BMW 3).

Karel  Antonín
26. srpna • 20:05

Peťulko prosím tě nauč se číst.Napsal jsem jasně že 190 jsem jezdil (ať ji v devadesátých tak na tebou zmiňované Ukrajině)
osobně bych si jí nekoupil přiznávám že jsem k ní měl i právě po zkušenostech s ní jistou averzi s prominutím proti 124 (i 123) mi připadala jako plechovka.
Třeba už ten plechovkový zvuk při zavření dveří nebo kapoty. (nechci to auto hanit, ale prostě to je takový zvuk)
Až první genarace C co přišla po 190 začala být alespoň trošičku zajímavá.
Ale chápu že pro něhoho mohla být 190 zajímavá. Jak se říká proti gustu žádný dišputát.

Petr
26. srpna • 18:55

oprava - pokud jste ji neměl, tak ty vaše cinty jsou k smíchu, a kdo ví, zda jste měl i to éčko

Doporučujeme

Články odjinud