Mercedes-Benz GLK Carlsson: decentní, ale rozsáhlé ladění

Jeden z dvorních ladičů automobilů značky Mercedes-Benz přichází se sadou vylepšení pro aktuální třídu GLK.

Když se řekne firma Carlsson, možná si vzpomenete na teprve před několika týdny představenou stavbu Mercedes-Benz třídy S Carlsson. Na nedávno ukončeném autosalonu v Essenu však tato společnost vystavila také sadu svých modifikací určenou pro v březnu faceliftovaný Mercedes-Benz třídy GLK. Žádnou divočinu nečekejte, přesto je tato sada docela rozsáhlá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz GLK v čerstvém ladění firmou Carlsson

Začíná se samozřejmě na soustavě aerodynamických doplňků sestávající z upravených nárazníků s lízátkem vpředu a chromovaným rámováním difuzoru vzadu. Přídi přitom dominují logo Carlssonu namísto trojcípé hvězdy v masce a specifické pásy LED pro denní svícení. Připlácet lze také za sportovně laděný podvozek se sníženým a tužším pérováním.

Tuning | Zajímavosti | Design | Fascinace | Mercedes-Benz | Premiéry

Mercedes-Benz třídy S v ladění z dílen firmy Carlsson

K mání jsou také škála litých ráfků s průměrem 18 až 21 palců a upravený výfukový trakt z nerezové oceli. Ačkoli to na snímcích nevidíme, interiér se údajně dočkal hliníkových pedálů, specifických koberečků a podsvícených prahových lišt, přičemž lze vybírat také z různých druhů čalounění a dekoračních obkladů. Vznětový čtyřválec GLK 220 CDI posílí na 204 koní (150 kW) a 500 Nm, což je o nějakých 34 koní (25 kW), resp. 100 Nm více než ve standardu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků