Mercedes-Benz GLK 250 4MATIC: poprvé se zážehovým čtyřválcem

Značka Mercedes-Benz rozšiřuje svoji nabídku v řadě GLK o nejlevnější verzi se zážehovým motorem.

Pokud nahlédneme do současného ceníku aktuální generace modelu Mercedes-Benz GLK, milovník zážehových motorů zapláče: na osm vznětových verzí je tam jediný „benzín“ v podobě šestiválce GLK 350 4MATIC. Ale u Mercedesu mají v poslední době v oblibě nové základní verze (teprve včera jsme vám představili Mercedes-Benz C220 CDI 4MATIC), takže zájemci o Mercedes GLK, kterým nafta zkrátka nevoní, nyní možná zaplesají nad novou verzí GLK 250 4MATIC.

SUV | Mercedes-Benz | První svezení

Mercedes-Benz GLK 2012: první jízdní dojmy

Ta je opatřena řadovým, turbodmychadlem přeplňovaným čtyřválcem s objemem 2,0 l, který dosahuje výkonu 211 koní (155 kW) a točivého momentu 350 Nm (na úrovni vznětového 200 CDI). Nejvyšší rychlost má u vozu s tímto motorem činit 215 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 7,9 s a průměrná spotřeba se bude pohybovat okolo 7,6 l/100 km.

 

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 57 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků