Mercedes-Benz GLK 250 4MATIC: poprvé se zážehovým čtyřválcem

Značka Mercedes-Benz rozšiřuje svoji nabídku v řadě GLK o nejlevnější verzi se zážehovým motorem.

Pokud nahlédneme do současného ceníku aktuální generace modelu Mercedes-Benz GLK, milovník zážehových motorů zapláče: na osm vznětových verzí je tam jediný „benzín“ v podobě šestiválce GLK 350 4MATIC. Ale u Mercedesu mají v poslední době v oblibě nové základní verze (teprve včera jsme vám představili Mercedes-Benz C220 CDI 4MATIC), takže zájemci o Mercedes GLK, kterým nafta zkrátka nevoní, nyní možná zaplesají nad novou verzí GLK 250 4MATIC.

SUV | Mercedes-Benz | První svezení

Mercedes-Benz GLK 2012: první jízdní dojmy

Ta je opatřena řadovým, turbodmychadlem přeplňovaným čtyřválcem s objemem 2,0 l, který dosahuje výkonu 211 koní (155 kW) a točivého momentu 350 Nm (na úrovni vznětového 200 CDI). Nejvyšší rychlost má u vozu s tímto motorem činit 215 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 7,9 s a průměrná spotřeba se bude pohybovat okolo 7,6 l/100 km.

 

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků