Mercedes-Benz GLC stojí na českém trhu minimálně 1 157 970 Kč

Nedlouho po představení nového Mercedesu-Benz GLC už známe také kompletní český ceník. Najdete v něm tři motorizace, přičemž všechny mají pohon 4Matic a žádná nemá šest válců. Nejlevnější z nich vás vyjde na 1 157 970 Kč.

SUV | Design | Mercedes-Benz | Premiéry

Mercedes-Benz GLC je lehčí, prostornější a nemá šestiválec

Nejdostupnější verzí Mercedesu-Benz GLC je benzinové provedení 250 4Matic, které používá dvoulitrový čtyřválec o výkonu 155 kW (211 koní). Kdo shání naftovou variantu, ten si musí připlatit 12 100 Kč za 250 d 4Matic, tedy vznětový čtyřválec o objemu 2,2 litru disponující výkonem 125 kW (170 k).

SUV | Design | Mercedes-Benz | Premiéry

Mercedes-Benz GLC byl odhalen. Dorazí i jako hybrid

Prozatímním vrcholem je GLC 250 d Matic, což je výkonnější verze základního dieselu. Tentokrát ale nabízí 150 kW (204 k). Cena takového auta je 1 246 300 Kč. Kromě pohonu 4x4 je standardem pro každé GLC také devítistupňová automatická převodovka.

Bez ohledu na konkrétní motorizaci dostanete dvouzónovou klimatizaci, elektricky nastavitelná přední sedadla, přednárazový systém, sedmnáctipalcová litá kola nebo adaptivní tlumiče. Kompletní ceník najdete na stránkách českého Mercedesu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků