Mercedes-Benz GLC stojí na českém trhu minimálně 1 157 970 Kč

Nedlouho po představení nového Mercedesu-Benz GLC už známe také kompletní český ceník. Najdete v něm tři motorizace, přičemž všechny mají pohon 4Matic a žádná nemá šest válců. Nejlevnější z nich vás vyjde na 1 157 970 Kč.

SUV | Premiéry | Mercedes-Benz | Design

Mercedes-Benz GLC je lehčí, prostornější a nemá šestiválec

Nejdostupnější verzí Mercedesu-Benz GLC je benzinové provedení 250 4Matic, které používá dvoulitrový čtyřválec o výkonu 155 kW (211 koní). Kdo shání naftovou variantu, ten si musí připlatit 12 100 Kč za 250 d 4Matic, tedy vznětový čtyřválec o objemu 2,2 litru disponující výkonem 125 kW (170 k).

SUV | Premiéry | Mercedes-Benz | Design

Mercedes-Benz GLC byl odhalen. Dorazí i jako hybrid

Prozatímním vrcholem je GLC 250 d Matic, což je výkonnější verze základního dieselu. Tentokrát ale nabízí 150 kW (204 k). Cena takového auta je 1 246 300 Kč. Kromě pohonu 4x4 je standardem pro každé GLC také devítistupňová automatická převodovka.

Bez ohledu na konkrétní motorizaci dostanete dvouzónovou klimatizaci, elektricky nastavitelná přední sedadla, přednárazový systém, sedmnáctipalcová litá kola nebo adaptivní tlumiče. Kompletní ceník najdete na stránkách českého Mercedesu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků