Hmm moc pekny kousek! Uz jsem mela testovacku a kdepaaak BMW. Ten interier je pecka. V AMG interier, exterier mazel. Kupuji;)
Ostuda jsou výfuky. U dieselů jsou ty krásné koncovky pouze zaslepené atrapy a skutečný výfuk končí za nárazníkem ohnutý dolů. To budou mít v zimě všichni okolo úšklebky a majitel (pokud mu to neřeknou) si bude myslet, že mu to někde prasklo...až mu to bude kouřit někde zespodu... V téhle třídě vozů trochu ostuda, že ano??? Ještě by chybělo dělat sportovní zvuk šestiválce z reproduktorů.... Je to škoda, osobité hrany sice zmizely, je to tak trochu kombík do terénu, ale nevadí, vypadá dobře (až na ta pozlátka... :-/ ).
ked nemca tak jedine a pouze MB B-]
No interier ma Mercedes poslednu dobu,,zvlastny" Nema to ziadny rajc. Vyzera to dost korejsky.B-]B-]
Konečně MB opouští od toho otřesného stylu středového panelu, "na každou funkci jedno tlačítko".
To je mozno skoda. Mne dedikovane tlacidla vyhovuju.
S pneupružením bych byl velmi opatrný. Mercedes není ve spolehlivosti nějak přesvědčivý přeborník. Pokud nejsou v nabídce i klasické pružiny, tak bych doporučil počkat.
Buď v klidu milé Zelí, ty si auto značky Mercedes nikdy kupovat nebudeš. A na tvoje "odborná" stanoviska nikdo není stejně zvědavý. Jen připomenu, že "pneupružení" není u Mercedesu novinkou a u Mercedesů s ním mají dostatečné zkušenosti. To, že je dostatečně spolehlivé a vydrží přiměřenou porci km a let provozu, to ví každý, kdo má s Mercedesy praktické zkušenosti. Případná oprava není navíc žádnou finanční katastrofou. Přečti si Milé Zelí po sobě, co jsi napsal a zamysli se nad sebou. Vím, že to je nad tvoje schopnosti, ale přes to to zkus. Naděje na zlepšení umírá poslední...
Najel jsem s MB GL 180 tis.km a s Airmaticem jsem neměl nikdy problém. Je pravda, že krátké nerovnosti nezvládá dobře odfiltrovat.
Zozadu je to Q5. Toto sa dalo urobit naozaj lepsie. No ale co uz, mainstream za cenu premie. Uvidime dokedy.
v tabulce je u rozvoru chybně spočítán rozdílRozvor (mm) 2755 2873 +188 (+118)
naozaj sa bohacom paci ten stredovy tablet vyzerajuci ako to najlacnejsie co je mozne v cine kupit?
Akym bohacom??? Kde to zijes? Ja nie som ziaden bohac a MB mam.MB nie su drahe auta, len je potrebne pocitat celkove naklady na vlastnictvo. MB ma 6 rokov servis v cene a 3 roky plne poistenie. To nikto iny nema. Su automobilky, co ponukaju servis v cene, ale na kratsiu dobu. A bez poistenia.MB ma ceny samozrejme trosku vyssie, ale ak to kupis do firmy a das mesacne okolo tisicky eur na leasing, tak to je celkom fajn.
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-Dkoment netreba
Neviem, preco to v clanku nespomenuli, ale v ponuke bude aj 6 valec: GLC 450 AMG. Na ten mam zalusk a rozhodujem sa medzi nim a GLE 400.
debilko Skoda Rapid ti bude stacit
Co ti vadi???Nikdy som Skodovku nemal, ani po nej netuzim. Momentalne mam MB ML 350CDI a planujem vymenu.
Len štvorvalce? Škoda, mal som záujem o trojhrnek...:-D
Nevim, co resis. Jestli mas zajem o sestivalec, tak pritlac a kup si GLE. Pokud na to nemas, tak nebrec a bud rad za ctyevalec, kterej se dynamikou smele vyrovna sestivalci.
Shut up and take my money. Kam se s..e nejakej bramborak, nebo ctyri krouzky pro....
Opravdu si zákazník žádá čtyřválec ? Asi jo. Ach jo.
Absencia 6valcov je imho sposobena prechodom z V6 na R6. C kl. dostane R6 po facelifte. Myslim, ze tak isto to bude aj pri Glc.
Zákazník možná nezada...ale eu zada...
EU si to zada a ono na tom motoru moc ani nezalezi. Pokud ma vykon, at to ma jen ctyri valce. Je to spotrebak a stejne najedu tak 150tis a dal me jeho osud nezajima.
No jo no, ale já mám 150tisíc za dva roky.... Musím přestat tolik jezdit.
To je idealni. Co dva roky novy vuz ;) A pri takovem najezdu bych asi koukal na jine moznosti financovani atd...kde te nemusi trapit, i kdyby motor menili trikrat.
každý dva roky nový operák na toto GLC není problém někdo okolo 20.000,- czk měsíčně což je vlastně zadarmo
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.