Mercedes-Benz GLC je nejpohodlnější prémiové SUV (první jízdní dojmy)

27 komentářů

Simona
10. února • 16:10

Hmm moc pekny kousek! Uz jsem mela testovacku a kdepaaak BMW. Ten interier je pecka. V AMG interier, exterier mazel. Kupuji;)

Dagmarrr
13. září • 23:06

Ostuda jsou výfuky. U dieselů jsou ty krásné koncovky pouze zaslepené atrapy a skutečný výfuk končí za nárazníkem ohnutý dolů. To budou mít v zimě všichni okolo úšklebky a majitel (pokud mu to neřeknou) si bude myslet, že mu to někde prasklo...až mu to bude kouřit někde zespodu... V téhle třídě vozů trochu ostuda, že ano??? Ještě by chybělo dělat sportovní zvuk šestiválce z reproduktorů.... Je to škoda, osobité hrany sice zmizely, je to tak trochu kombík do terénu, ale nevadí, vypadá dobře (až na ta pozlátka... :-/ ).

JA-NE
20. srpna • 9:35

ked nemca tak jedine a pouze MB B-]

John
16. srpna • 13:45

No interier ma Mercedes poslednu dobu,,zvlastny" Nema to ziadny rajc. Vyzera to dost korejsky.B-]B-]

§
28. července • 21:03

Konečně MB opouští od toho otřesného stylu středového panelu, "na každou funkci jedno tlačítko".

255.255.255.0
29. července • 6:57

To je mozno skoda. Mne dedikovane tlacidla vyhovuju.

Zelí
28. července • 18:09

S pneupružením bych byl velmi opatrný. Mercedes není ve spolehlivosti nějak přesvědčivý přeborník. Pokud nejsou v nabídce i klasické pružiny, tak bych doporučil počkat.

Josef
2. srpna • 15:08

Buď v klidu milé Zelí, ty si auto značky Mercedes nikdy kupovat nebudeš. A na tvoje "odborná" stanoviska nikdo není stejně zvědavý. Jen připomenu, že "pneupružení" není u Mercedesu novinkou a u Mercedesů s ním mají dostatečné zkušenosti. To, že je dostatečně spolehlivé a vydrží přiměřenou porci km a let provozu, to ví každý, kdo má s Mercedesy praktické zkušenosti. Případná oprava není navíc žádnou finanční katastrofou. Přečti si Milé Zelí po sobě, co jsi napsal a zamysli se nad sebou. Vím, že to je nad tvoje schopnosti, ale přes to to zkus. Naděje na zlepšení umírá poslední...

Tom
28. července • 19:43

Najel jsem s MB GL 180 tis.km a s Airmaticem jsem neměl nikdy problém. Je pravda, že krátké nerovnosti nezvládá dobře odfiltrovat.

Antiautomat
28. července • 13:50

Zozadu je to Q5. Toto sa dalo urobit naozaj lepsie.
No ale co uz, mainstream za cenu premie. Uvidime dokedy.

Karel
28. července • 8:09

v tabulce je u rozvoru chybně spočítán rozdíl
Rozvor (mm) 2755 2873 +188 (+118)

dpcstb
27. července • 22:26

naozaj sa bohacom paci ten stredovy tablet vyzerajuci ako to najlacnejsie co je mozne v cine kupit?

255.255.255.0
27. července • 22:47

Akym bohacom??? Kde to zijes? Ja nie som ziaden bohac a MB mam.
MB nie su drahe auta, len je potrebne pocitat celkove naklady na vlastnictvo. MB ma 6 rokov servis v cene a 3 roky plne poistenie. To nikto iny nema. Su automobilky, co ponukaju servis v cene, ale na kratsiu dobu. A bez poistenia.
MB ma ceny samozrejme trosku vyssie, ale ak to kupis do firmy a das mesacne okolo tisicky eur na leasing, tak to je celkom fajn.

Antiautomat
28. července • 13:51

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-Dkoment netreba

255.255.255.0
27. července • 18:26

Neviem, preco to v clanku nespomenuli, ale v ponuke bude aj 6 valec: GLC 450 AMG. Na ten mam zalusk a rozhodujem sa medzi nim a GLE 400.

kruty
27. července • 22:35

debilko Skoda Rapid ti bude stacit

255.255.255.0
27. července • 22:41

Co ti vadi???
Nikdy som Skodovku nemal, ani po nej netuzim. Momentalne mam MB ML 350CDI a planujem vymenu.

josehko
27. července • 15:12

Len štvorvalce? Škoda, mal som záujem o trojhrnek...:-D

Guzman
27. července • 15:19

Nevim, co resis. Jestli mas zajem o sestivalec, tak pritlac a kup si GLE. Pokud na to nemas, tak nebrec a bud rad za ctyevalec, kterej se dynamikou smele vyrovna sestivalci.

Guzman
27. července • 11:12

Shut up and take my money.
Kam se s..e nejakej bramborak, nebo ctyri krouzky pro....

sokar
27. července • 13:47

Opravdu si zákazník žádá čtyřválec ? Asi jo. Ach jo.

matt
28. července • 0:29

Absencia 6valcov je imho sposobena prechodom z V6 na R6. C kl. dostane R6 po facelifte.
Myslim, ze tak isto to bude aj pri Glc.

R
27. července • 14:09

Zákazník možná nezada...ale eu zada...

Guzman
27. července • 14:47

EU si to zada a ono na tom motoru moc ani nezalezi. Pokud ma vykon, at to ma jen ctyri valce. Je to spotrebak a stejne najedu tak 150tis a dal me jeho osud nezajima.

sokar
27. července • 15:41

No jo no, ale já mám 150tisíc za dva roky.... Musím přestat tolik jezdit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Guzman
27. července • 17:03

To je idealni. Co dva roky novy vuz ;) A pri takovem najezdu bych asi koukal na jine moznosti financovani atd...kde te nemusi trapit, i kdyby motor menili trikrat.

vladik
12. srpna • 8:41

každý dva roky nový operák na toto GLC není problém někdo okolo 20.000,- czk měsíčně což je vlastně zadarmo

Doporučujeme

Články odjinud