Mercedes-Benz GLC je lehčí, prostornější a nemá šestiválec

Včera Mercedes ukázal nástupce modelu GLK. Ten se jmenuje GLC a oproti svému předchůdci představuje podle oficiálních materiálů automobilky značný posun vpřed. Auto je prostornější, lehčí a přirozeně také úspornější.

SUV | Design | Mercedes-Benz | Premiéry

Mercedes-Benz GLC byl odhalen. Dorazí i jako hybrid

Zájemci o nové GLC se mohou těšit kromě jiného na méně krabicovitý design a hlavně na prostornější interiér. GLC má ve srovnání s GLK o 118 mm delší rozvor náprav, což se projevilo na prostoru pro nohy vzadu, který se zvětšil o 57 mm. Více je ale také místa pro ramena a větší je i zavazadelník, který nabídne 580 litrů, respektive 1600 litrů po sklopení zadních opěradel.

Testy | SUV | Mercedes-Benz | Luxusní auta

Test Mercedes-Benz GL 350 BlueTec: Sen (zámožných) Čechů

Nabídka motorizací zahrnuje dva naftové motory a jeden benzinový agregát, vše s pohonem 4Matic. Slabší diesel 220 d disponuje výkonem 125 kW (170 k) a točivým momentem 400 Nm, výkonnější 250 d nabídne 150 kW (204 k) a 500 Nm. Benzinové provedení GLC 250 pak vyprodukuje 155 kW (211 k) a 350 Nm. Dieselové jednotky jsou o 19 procent úspornější než GLK, benzin představuje úsporu 12 %.

Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Mercedes-Benz

Mercedes-AMG GT S dá stovku za 3,8 s jen občas [naměřená dynamika]

Později dorazí také GLC 350 e 4Matic, což je plug-in hybrid kombinující benzinový motor (155 kW) s elektromotorem o výkonu 85 kW. Maximálně tato verze pojede až 235 km/h, stovku dá za 5,9 s a v čistě elektrickém režimu zvládne 34 km.

Američtí zákazníci se dočkají ještě verzí GLC 300 a 300 4Matic, které používají přeplňovaný dvoulitr naladěný na 179 kW (243 k). Jinak řečeno, ani v USA si nástupce GLK se šestiválcem nekoupí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků