Mercedes-Benz GLC 43 AMG Coupé se chlubí terénními schopnostmi

I když otázkou je, proč. Každému je jasné, že nový model GLC 43 AMG Coupé míří hlavně na silnice. Navíc s brodivostí maximálně 30 cm toho stejně moc neprojedete a ani nízkoprofilové silniční pneumatiky a nájezdové úhly vpředu a vzadu kolem 20° nejsou pro jízdu v kamenitém říčním dně úplně ideální.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stejně jako u ostatních modelů s označením 43 AMG pohání i tento šestiválec 3,0 l se dvěma turby. Výkon má hodnotu 270 kW, točivý moment 520 Nm

To je ale jedno, protože do terénu majitelé těchto aut stejně nejezdí a na to, aby se vyhrabali na horách ze sněhem zapadaného parkoviště SUV vážně nepotřebují. Tohle je módní doplněk, protože SUV jsou dnes zkrátka „in“. Navíc můžete na SUV se čtveřicí dveří klidně nalepit jméno Coupé a nikdo vám za to hlavu neutrhne.

Testy | Mercedes-Benz | Fascinace | Luxusní auta | Off-roady

Fototest Mercedes-Benz G 500 4x4(2): Nádherný nesmysl

Mercedes-Benz GLC 43 AMG Coupé tak vlastně opisuje recept vymyšlený podobně pojmenovanými modely před ním. Opět má bi-turbo šestiválec 3,0 l, opět má výkon 270 kW (367 k) a opět má točivý moment 520 Nm. Opět má také devítistupňový automat a opět má i pohon všech kol 4Matic, který preferuje zadní nápravu v poměru 31:69.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
GLC 43 AMG Coupé má na těchto fotkách 21" kola, v základu jsou devatenáctky. Auto má i vzduchový podvozek a zvládne lehčí terén. Brodit může ale jen do hloubky 30 cm

Dynamika ale rozhodně nebude špatná, neboť Mercedes udává zrychlení 0-100 km/h za 4,9 sekundy. Maximální rychlost 250 km/h pak hlídá omezovač a zatím jsme se nedozvěděli, jestli půjde za příplatek odpojit.

GLC 43 AMG Coupé dostalo nastavitelný vzduchový podvozek a můžete využívat režimy Comfort, Sport a Sport Plus. Pro jízdu mimo silnici je tu pak tlačítko na přizvednutí auta s omezením maximální rychlosti. Při jejím překročení se pak podvozek zase vrátí do standardního nastavení.

Testy | Ojetiny | Zajímavosti | Mercedes-Benz | Příslušenství | Sedany | Palivo

Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Samozřejmostí je pak plná bezpečnostní a asistenční výbava a možnost nastavit si všechno od odezvy řízení, motoru a převodovky po tvrdost podvozku. V základu jezdí GLC 43 AMG Coupé na devatenáctkách, ale můžete mít i jednadvacítky. Ceny se dozvíme po představení v Paříži, prodej bude zahájen v prosinci.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.991
Rok výroby: 2006
Stav: 190 428 km
Cena: 73 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2001
Stav: 183 158 km
Cena: 50 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 30 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků