Mercedes-Benz GLA 180 CDI: základ s franzouským motrem prozrazen

Další Mercedes-Benz s technikou francouzského Renaultu se blíží. Na světlo světa se dostaly snímky prozrazující podobu základní verze modelu GLA. Už na první pohled je zřejmé, že se vůz musí obejít bez litých kol, střešních ližin, xenonů nebo dvou koncovek výfuku.

Testy | Mercedes-Benz

Test: Mercedes-Benz ML 63 AMG - orel mouchy neloví

Pro případné zájemce, respektive na případnou kritiku, má ale i základní GLA 180 CDI připraven pádný argument, a sice spotřebu. Pod kapotou totiž bude naftová jedna-pětka z dílny franouczské značky Renault. Mimochodem nedávno jsme stejný agregát testovali ve spojení s Dacií, což působí trochu zvláštně.

Dacia | SUV | První svezení | Dacia Duster

Dacia Duster 2014: první jízdní dojmy

Naftová jedna-pětka nabídne maximální výkon 110 koní a hlavně spotřebu pohybující se kolem čtyř litrů. Nechme se překvapit, jak nejdostupnější GLA nakonec zaboduje. Na trhu by se tato varianta měla objevit v prvním čtvrtletí příštího roku.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 185 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků