Mercedes-Benz G63 AMG v prvním ladění Brabus dává 620 koní

8 komentářů

josephko
29. listopadu • 20:59

Mať tak príjem 100 mil. € ročne, tak by ma celkom bavilo zbierať takého hračičky - namiesto Buraga :-D.

HKTR
29. listopadu • 18:27

Za 500.000 Kč docela dobrej kup, cože 500.000 EUR? :-D:-D, né legrace, ale když vidíte kolik si stím ten úpravce dá práce, a pak vidíte jak stím jezdí v sandálích zvenku za dveře..tak je to docela škoda práce :-D

Adv
29. listopadu • 15:49

DOkážu pochopit lecos, ale důvod existence těhlech aut mi hlava nebere... :-/

Tom
30. listopadu • 9:05

Tahle "logika" by se dale aplikovat na vpodstatě jakékoliv nejenom luxusní zboží, takže proč ne? Jsou lidi to chtějí a navíc na to mají. Tak proč jim to nenabídnout. Jestli je to dobrá nebo špatná cesta nesoudím.

JJ
1. prosince • 22:32

Ale tohle je opravdu docela kočkopes. U G-čka bych chápal úpravy směřující k vyššímu luxusu, zlepšení průchodivosti apod. Ale dělat z toho silniční raketu... Samozřejmě de gustibus non est disputandum.Mně spíš vadí, že rozumně vybavené a motorované G-461, které IMHO nejlépe zachovávají původního ducha řady, nejsou až na výjimky k mání pro normální zákazníky. Obyčejný civilista, který toho nechce desítky kusů a G opravdu chce si tak "musí" koupit přeplácanou luxusní výbavu a buď smradlavý diesel, nebo zbytečně přemotorovaný osmi- či dvanáctiválec.

defender110
29. listopadu • 12:53

Noo, pane jo, když se taková krabice na dálnici rozjede ,dejme tomu na, 200km/h, tak tlaková vlna sfoukne i Avii :-D

hawel
29. listopadu • 12:04

no ty disky s tím autem dohromady vypadají jako od dřeveného vozíku, ještě přidat oj a nebude potřeba ani motor .....

Lukas
29. listopadu • 8:54

No jen pockejme V12 na sebe nenecha dlouho cekat :)

Doporučujeme

Články odjinud