Mercedes-Benz G63 AMG v prvním ladění Brabus dává 620 koní

Jeden z dvorních ladičů automobilů značky Mercedes-Benz v Essenu vystaví svoji nabídku úprav pro nejnovější provedení stuttgartské lokomotivy M-B G Class.

Pokud se pustíte do úprav automobilů jediné značky, hrozí vám riziko, že upadnete do jistého stereotypu. Pro značku Brabus to ale neplatí. Ačkoli své jméno spojuje již řadu let prakticky výhradně s automobily značky Mercedes-Benz, její kreace můžeme nazývat jakkoli, jenom ne jako unylé. Nabídka je enormně rozsáhlá a jen z posledních měsíců si vzpomeneme nejen na Smart ForTwo Brabus „made by WeSC“ a bestiální čtyřdveřové kupé Brabus Rocket 800 (M-B CLS), ale také na specifickou stavbu SUV Mercedes-Benz ML Brabus nebo poněkud bizarní dodávku Mercedes-Benz Sprinter Brabus s motorem V8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz G63 AMG jako nový Brabus Widestar

Nyní přichází řada na modernizované provedení luxusního off-roadu Mercedes-Benz G Class, představené na jarním autosalonu v Pekingu, který se letos vyrábí již 33. rokem. Na nadcházejícím autosalonu v Essenu Brabus představí vlastní interpretaci (takřka) špičkového osmiválcového modelu Mercedes-Benz G63 AMG (na vrcholu totiž zůstává Mercedes-Benz G65 AMG s „šestilitrem“ o výkonu 612 koní, resp. 450 kW).

SUV | Mercedes-Benz | Off-roady | První svezení

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

Pod kapotou této kreace byl zachován zážehový osmiválec s objemem 5,5 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel, ale díky řadě modifikací jeho výkon narostl ze standardních 544 koní (400 kW) až na 620 koní (456 kW), což je dokonce více než u továrního provedení G65 AMG. Točivý moment tohoto motoru po ladění u Brabusu narostl ze 760 až na 820 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sázka nejen na dojem, ale také na výkon

Mezi další novinky patří adaptivní pérování Ride Control s dvoustupňovou regulací s režimy Comfort a Sport nebo upravená výfuková soustava s elektronicky ovládaným ventilem, jenž uživateli umožňuje volit s režimů „hlučný“ a „hlučnější“. Těšit se můžeme také na nové lité ráfky s průměrem 23 palců, osvětlení nástupních prostorů skrze LED či upravené nárazníky.

Zajímavosti | SUV | Technika | Fascinace | Mercedes-Benz | Premiéry | Off-roady

Mercedes-Benz G: facelift je konečně venku

Interiér se pak má pochlubit novým koženým čalouněním a specifickými obkladovými materiály dodávanými v širokém spektru barevných kombinací.
 

Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 84 738 km
Cena: 204 000 Kč
Mercedes Třídy M 2.987
Rok výroby: 2010
Stav: 152 626 km
Cena: 515 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 80 440 km
Cena: 204 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků