Mercedes-Benz G63 AMG v prvním ladění Brabus dává 620 koní

Jeden z dvorních ladičů automobilů značky Mercedes-Benz v Essenu vystaví svoji nabídku úprav pro nejnovější provedení stuttgartské lokomotivy M-B G Class.

Pokud se pustíte do úprav automobilů jediné značky, hrozí vám riziko, že upadnete do jistého stereotypu. Pro značku Brabus to ale neplatí. Ačkoli své jméno spojuje již řadu let prakticky výhradně s automobily značky Mercedes-Benz, její kreace můžeme nazývat jakkoli, jenom ne jako unylé. Nabídka je enormně rozsáhlá a jen z posledních měsíců si vzpomeneme nejen na Smart ForTwo Brabus „made by WeSC“ a bestiální čtyřdveřové kupé Brabus Rocket 800 (M-B CLS), ale také na specifickou stavbu SUV Mercedes-Benz ML Brabus nebo poněkud bizarní dodávku Mercedes-Benz Sprinter Brabus s motorem V8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz G63 AMG jako nový Brabus Widestar

Nyní přichází řada na modernizované provedení luxusního off-roadu Mercedes-Benz G Class, představené na jarním autosalonu v Pekingu, který se letos vyrábí již 33. rokem. Na nadcházejícím autosalonu v Essenu Brabus představí vlastní interpretaci (takřka) špičkového osmiválcového modelu Mercedes-Benz G63 AMG (na vrcholu totiž zůstává Mercedes-Benz G65 AMG s „šestilitrem“ o výkonu 612 koní, resp. 450 kW).

SUV | Mercedes-Benz | První svezení | Off-roady

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

Pod kapotou této kreace byl zachován zážehový osmiválec s objemem 5,5 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel, ale díky řadě modifikací jeho výkon narostl ze standardních 544 koní (400 kW) až na 620 koní (456 kW), což je dokonce více než u továrního provedení G65 AMG. Točivý moment tohoto motoru po ladění u Brabusu narostl ze 760 až na 820 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sázka nejen na dojem, ale také na výkon

Mezi další novinky patří adaptivní pérování Ride Control s dvoustupňovou regulací s režimy Comfort a Sport nebo upravená výfuková soustava s elektronicky ovládaným ventilem, jenž uživateli umožňuje volit s režimů „hlučný“ a „hlučnější“. Těšit se můžeme také na nové lité ráfky s průměrem 23 palců, osvětlení nástupních prostorů skrze LED či upravené nárazníky.

Zajímavosti | Technika | SUV | Mercedes-Benz | Premiéry | Fascinace | Off-roady

Mercedes-Benz G: facelift je konečně venku

Interiér se pak má pochlubit novým koženým čalouněním a specifickými obkladovými materiály dodávanými v širokém spektru barevných kombinací.
 

Mercedes Vito 2.148
Rok výroby: 2006
Stav: 341 928 km
Cena: 105 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 307 000 Kč
Mercedes Třídy B 1.699
Rok výroby: 2009
Stav: 73 802 km
Cena: 195 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků