Mercedes-Benz G 65 AMG TopCar: krokodýlí kůže opět ve hře

Ruská ladičská společnost TopCar představuje další speciál vycházející ze špičkového modelu automobilky Mercedes-Benz.

Opulenci se v dílnách TopCaru meze nekladou. Mají tam rádi zejména drahé německé vozy, připomeňme třeba úpravu Porsche 911 Carrera 4/4S TopCar, ale prim hrají mercedesy nejrůznějších tříd. V prosinci byl představen pekelný Mercedes-Benz ML 63 AMG TopCar Inferno, ale ještě několik týdnů před tím jsme vám referovali o superluxusní verzi pancéřované limuzíny Mercedes-Benz S600 Guard TopCar, jež vynikala zvláště částečným čalouněním krokodýlí kůží.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Bodykit u TopCaru pro tento projekt nakoupili převážně u Hamannu

A k tomuto tématu se nyní u TopCaru vrátili ve stavbě odvozené z aktuální verze modelu Mercedes-Benz třídy G. Ta opět vyniká důsledně přepracovaným interiérem, který tak v této pohyblivé pevnosti na kolech zajistí mimořádně komfortní cestování i těm nejnáročnějším pasažérům. Jak vidíte na připojených snímcích, čalouněn je takřka výhradně kombinací krokodýlí kůže, Alcantary a prošívané či perforované kůže konvenční.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Krokodýlí kůži nelze upřít značnou dávku působivosti

Zvenčí si na tomto výjimečném voze všimneme rozsáhlého bodykitu Hamann Spyridon, za pozornost stojí především druhá sada pásů LED pro denní svícení, kapota a kryt rezervního kola z uhlíkových kompozitů, střešní spoiler a kompletní sada přepracovaných nárazníků s navazujícími lemy blatníků a prahovými obklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Řada prvků je vyrobena z uhlíkových kompozitů

Cena této přestavby TopCar nebyla ani tentokrát zveřejněna, zmiňme alespoň, že standardní provedení modelu Mercedes-Benz G 65 AMG se u nás v současnosti prodává za více než 6,8 mil. Kč. (základní G 350 BlueTEC je více než třikrát levnější…).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cestování nejvyšší třídou...

O pohon tohoto mastodonta se stará dvojicí turbodmychadel přeplňovaný zážehový dvanáctiválec s objemem 6,0 l a výkonem 612 koní (450 kW). Vůz s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,3 s, dosáhne elektronicky omezené rychlosti 210 km/h a vykáže průměrnou spotřebu 17,0 l/100 km.

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků