Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

13 komentářů

Zelí
5. června • 13:25

Ano, toto auto má smysl pro zákazníka např. v subsaharské africe, kde může vyprašovat po písečných pistách a kde je i ten výkon odůvodnitelný. V čr je to pouze nástavec na péro.

Karel
8. června • 22:01

Ani bych neřekl jak na našich silnicích, dálnicích tak i v terénu je toto auto vynikající.

Karel
5. června • 0:34

Jo G je G a tohle je parádní

Kenny
4. června • 22:24

Joo však motory luxusní, byť G- je ortodoxní offroad, tak je to trochu smíchané oheň i voda dohromady. V takovém ML to přinese zážitků ještě víc B-] :-D B-] :-D B-] :-D

railfan
4. června • 15:35

Tak kdy se tu objeví Vana a začne tvrdit, jaká je to krávovina? Ona to teda krávovina je, ale parádní B-]

Vana666
5. června • 7:59

Už jsem tady :-). Nj, hrubá síla dokáže zázraky ale všemocná taky není, jinak by tam nedávali tak nízko nastavené omezovače rychlosti (210 u auta pro dálnice mi fakt přijde docela málo). A zajímalo by mě, jestli je zážitek z jízdy v téhle příšeře fakt lepší než v obdobně kvalitním nízkém sporťáku s podobným motorem. Tipnul bych si že ne.Jinak v článku je chyba u parametrů motoru 65 AMG, při 4300 otáčkách a krouťáku 1000Nm je výkon "pouze" 450 kW. (Popis udává 500kw 4300-5600 ot..)

C. Rice
5. června • 9:22

ale G neni auto na dalnice, jak si na to prisel

Vana666
5. června • 10:15

rice: Jak jsem na to přišel? Četl jsem pozorně článek viz citace z druhé strany "... G 63 AMG je určeno na dálnice, kde z pozice vládce světa bude tlačit v levém pruhu všechny ostatní odsouzené do pozice vašich poddaných ..."

Antiautomat
7. června • 8:10

No neviem ako by sa dotycny ´kral´ citil keby /na dostatocne prazdnej dialnici/ nemohol stratit moj stary pekac istej ´ludovej´znacky :-D:-D:-DA mimochodom - clanok ma nadpis ´první jízdní dojmy´: nech som hladal ako som hladal, okrem nastartovania som nic nenasiel ;-);-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
brabus
7. června • 18:42

Stratit by ho mozno nestratil, ale ak by som si mal vybrat, ci na mna posobi impozantnejsie 250 km/h sa priblizujuci tvoj ludovy pekac (v podstate akykolvek sedan), alebo 2,5 tony vaziace hovado, tak rozhodne by som sa pratal z cesty skor tomu hovadu. Chapeme sa? nejde o tu rychlost (su aj rychlesjie auta ako amg), ide o tu rychlost spojenu s velkostou auta. Raz davnejsie bol na nejakej nemeckej tv taky sot, ako sa vsetci v sportakoch (R type, RS, a pod., nehovorim o cistokrvnych superstportoch) divili, ked naraz to tazkopadne G-cko /tusim to bola 55 amg/ pridalo plyn a uz ho nebolo:-)
B-]

brabus
5. června • 14:48

Btw. za toho krala laveho pruhu /podla clanku "pozice vladce sveta"/ by som korunoval GL 63 AMG, ktory je s mohutnostou na tom plusminus rovnako, akurat ma maximalku na 250 km/h tj este vie tomu G 65 AMG ukazat zadne svetla ;-)

brabus
5. června • 10:09

To je sice pravda, ale dovolim si tvrdit, ze tieto amg sa do terenu nikdy nedostanu. G-cko je v svojej podstate off road, ale toto amg do terenu nie je primarne urcene.

karel
4. června • 17:58

To není nesmysl, to je boží

Doporučujeme

Články odjinud