Ano, toto auto má smysl pro zákazníka např. v subsaharské africe, kde může vyprašovat po písečných pistách a kde je i ten výkon odůvodnitelný. V čr je to pouze nástavec na péro.
Ani bych neřekl jak na našich silnicích, dálnicích tak i v terénu je toto auto vynikající.
Jo G je G a tohle je parádní
Joo však motory luxusní, byť G- je ortodoxní offroad, tak je to trochu smíchané oheň i voda dohromady. V takovém ML to přinese zážitků ještě víc B-] :-D B-] :-D B-] :-D
Tak kdy se tu objeví Vana a začne tvrdit, jaká je to krávovina? Ona to teda krávovina je, ale parádní B-]
Už jsem tady :-). Nj, hrubá síla dokáže zázraky ale všemocná taky není, jinak by tam nedávali tak nízko nastavené omezovače rychlosti (210 u auta pro dálnice mi fakt přijde docela málo). A zajímalo by mě, jestli je zážitek z jízdy v téhle příšeře fakt lepší než v obdobně kvalitním nízkém sporťáku s podobným motorem. Tipnul bych si že ne.Jinak v článku je chyba u parametrů motoru 65 AMG, při 4300 otáčkách a krouťáku 1000Nm je výkon "pouze" 450 kW. (Popis udává 500kw 4300-5600 ot..)
ale G neni auto na dalnice, jak si na to prisel
rice: Jak jsem na to přišel? Četl jsem pozorně článek viz citace z druhé strany "... G 63 AMG je určeno na dálnice, kde z pozice vládce světa bude tlačit v levém pruhu všechny ostatní odsouzené do pozice vašich poddaných ..."
No neviem ako by sa dotycny ´kral´ citil keby /na dostatocne prazdnej dialnici/ nemohol stratit moj stary pekac istej ´ludovej´znacky :-D:-D:-DA mimochodom - clanok ma nadpis ´první jízdní dojmy´: nech som hladal ako som hladal, okrem nastartovania som nic nenasiel ;-);-)
Stratit by ho mozno nestratil, ale ak by som si mal vybrat, ci na mna posobi impozantnejsie 250 km/h sa priblizujuci tvoj ludovy pekac (v podstate akykolvek sedan), alebo 2,5 tony vaziace hovado, tak rozhodne by som sa pratal z cesty skor tomu hovadu. Chapeme sa? nejde o tu rychlost (su aj rychlesjie auta ako amg), ide o tu rychlost spojenu s velkostou auta. Raz davnejsie bol na nejakej nemeckej tv taky sot, ako sa vsetci v sportakoch (R type, RS, a pod., nehovorim o cistokrvnych superstportoch) divili, ked naraz to tazkopadne G-cko /tusim to bola 55 amg/ pridalo plyn a uz ho nebolo:-)B-]
Btw. za toho krala laveho pruhu /podla clanku "pozice vladce sveta"/ by som korunoval GL 63 AMG, ktory je s mohutnostou na tom plusminus rovnako, akurat ma maximalku na 250 km/h tj este vie tomu G 65 AMG ukazat zadne svetla ;-)
To je sice pravda, ale dovolim si tvrdit, ze tieto amg sa do terenu nikdy nedostanu. G-cko je v svojej podstate off road, ale toto amg do terenu nie je primarne urcene.
To není nesmysl, to je boží
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.