Mercedes-Benz E63 AMG s drobnými změnami pro nový modelový rok

Nové E63 AMG od Mercedesu už sice není zrovna žhavou novinkou, ale žádný tržními silami ostřílený matador též ne. Vždyť jsme si jej představili teprve před patnácti měsíci a to ještě pár dalších měsíců trvalo, než si jej mohli pořídit první zákazníci. Přesto se nyní pro nový modelový rok dočkal několika změn, ale jde opravdu jen o detaily pro ty největší AMG fajnšmekry.

Vše lze shrnout v podstatě jen do dvou vět - horní část palubní desky a výplní dveří jsou nyní čalouněny kůží Artico, středová konzole je pak lemována obložením v piánové černi. A to je všechno, pozitivní je navíc snad už jen to, že tyto pozitivní změny nijak negativně neovlivnily ceník vozu.

Dobrá, pro ultrafajnšmekry je tu ještě jedna novinka. Za pouhých 4 700 Eur (bratru 120 tisíc Kč) si můžete pořídit „Designo rozšířený paket zvlášní kožené výbavy II”, který pokryje prakticky celou spodní část palubní deskym, boky středové konzole a výplně dveří kůží nappa. V kombinaci se základním Designo paketem za 2 856 Eur je konečně posun vozu do vyšších tříd...

Technicky nedošlo k žádným změnám, pod kapotou dále bije vyhlášený osmiválec 6,3 s výkonem 525 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E63 AMG a jeho drobné změny pro další rok života
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků