Mercedes-Benz E63 AMG s drobnými změnami pro nový modelový rok

Nové E63 AMG od Mercedesu už sice není zrovna žhavou novinkou, ale žádný tržními silami ostřílený matador též ne. Vždyť jsme si jej představili teprve před patnácti měsíci a to ještě pár dalších měsíců trvalo, než si jej mohli pořídit první zákazníci. Přesto se nyní pro nový modelový rok dočkal několika změn, ale jde opravdu jen o detaily pro ty největší AMG fajnšmekry.

Vše lze shrnout v podstatě jen do dvou vět - horní část palubní desky a výplní dveří jsou nyní čalouněny kůží Artico, středová konzole je pak lemována obložením v piánové černi. A to je všechno, pozitivní je navíc snad už jen to, že tyto pozitivní změny nijak negativně neovlivnily ceník vozu.

Dobrá, pro ultrafajnšmekry je tu ještě jedna novinka. Za pouhých 4 700 Eur (bratru 120 tisíc Kč) si můžete pořídit „Designo rozšířený paket zvlášní kožené výbavy II”, který pokryje prakticky celou spodní část palubní deskym, boky středové konzole a výplně dveří kůží nappa. V kombinaci se základním Designo paketem za 2 856 Eur je konečně posun vozu do vyšších tříd...

Technicky nedošlo k žádným změnám, pod kapotou dále bije vyhlášený osmiválec 6,3 s výkonem 525 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E63 AMG a jeho drobné změny pro další rok života
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků